رئیس پلیس راهور استان گفت: برابر هر سال دیرکرد جهت تعویض گواهینامه مبلغ ۲۵ هزار تومان از متقاضی اخذ می شود. کل مبالغی که برای تمدید یا تعویض گواهینامه در دفاتر پلیس +۱۰ از متقاضی دریافت می شود برای معاینات پزشکی ۳۲ هزار و ۴۰۰ تومان، هزینه دفتر (پلیس +۱۰) مبلغ ۶۲ هزار و ۵۵۰ تومان و دو فیشی که جهت خزانه دریافت می شود ۵۱ هزار تومان است.

برای هر سال دیرکرد جهت تعویض گواهینامه مبلغ ۲۵ هزار تومان از متقاضی اخذ می شود

قدس آنلاین- تکتم بهاردوست: حمید رضا دهنوی رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در توضیح روند تعویض و دریافت گواهینامه گفت: گواهینامه در دو بخش گواهینامه المثنی و گواهینامه ای که تمدید می شود خلاصه می شود و درهر دو مورد بحث دیرکرد مطرح است.

وی ادامه داد: مبلغ دیرکرد از طریق سیستم محاسبه می شود و برابر هر سال دیرکرد جهت تعویض گواهینامه مبلغ ۲۵ هزار تومان از متقاضی اخذ می شود. کل مبالغی که برای تمدید یا تعویض گواهینامه در دفاتر پلیس ۱۰+ از متقاضی دریافت می شود برای معاینات پزشکی ۳۲ هزار و ۴۰۰ تومان، هزینه دفتر (پلیس ۱۰+) مبلغ ۶۲ هزار و ۵۵۰ تومان و دو فیشی که جهت خزانه دریافت می شود ۵۱ هزار تومان است.

دهنوی افزود: همه این موارد به علاوه مدارک مورد نیاز از قبیل احراز هویت و...به دفاتر پلیس ۱۰+تسلیم می شود و بعد از آن برای تایید گواهینامه پرونده از طریق پلیس ۱۰+ ارسال به راهور ارسال می شود و تایید نهایی انجام می شود یعنی کلیه اقدامات، ثبت و تایید اولیه در دفاتر پلیس ۱۰+ انجام می شود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اظهار داشت: فرد متقاضی می تواند یک ماه تا یک ماه و نیم بعد از انجام مراحل اداری گواهینامه جدید را از طریق پست به آدرسی که قبلا ثبت کرده است دریافت کند.

وی افزود: وی در پاسخ به این سئوال که رانندگی با داشتن رسیدی که در مرکز پلیس ۱۰+ ارائه می‌شود چه حکمی دارد گفت: در رسیدی که در قبال دریافت مدارک در پلیس ۱۰+ به افراد داده می‌شود مدت زمان قید شده ‌در محدوده زمانی مشخص شده فرد  می‌تواند رانندگی و تردد داشته باشد و هیچ مشکلی در این زمینه نیست.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.