بررسی سینمای خانواده و آثار پوران درخشنده و همچنین تحولات سینمای دهه نود محورهای برنامه «نقد سینما» در قسمت جدید خواهد بود.

سینمای خانواده و آثار پوران درخشنده در «نقد سینما» بررسی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی «نقدسینما»، تازه‌ترین قسمت برنامه «نقدسینما» جمعه این هفته ۱۶ آبان ماه با یک پرونده و یک گفتگوی ویژه روی آنتن می‌رود.

در بخش ابتدایی برنامه با میزبانی امیررضا مافی به بهانه بررسی تصویر خانواده در سینمای ایران، آرش خوشخو و سحر عصرآزاد به بررسی این موضوع خواهند پرداخت، مهمان ویژه این برنامه پوران درخشنده اولین کارگردان زن سینمای بعد از انقلاب اسلامی است که در ادامه گفتگو، تصویر خانواده در آثار این کارگردان با سابقه سینمای ایران مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

در ادامه برنامه و به بهانه سال پایانی دهه نود و نزدیکی به ایام آخرین جشنواره فیلم فجر در این دهه، در اولین برنامه از سلسله گفتگوهای بررسی دهه نود، با حضور جواد نوروزبیگی و منصور لشکری قوچانی، تهیه کنندگان پرکار این دهه، تحولات ساختاری و محتوایی سینمای دهه نود، بررسی خواهد شد.

بخش های دیگر برنامه این هفته شامل بخش رویدادها با حضور علیرضا مرادی و علی زادمهر خبرنگاران سینمایی  و رسانه با موضوع  آخرین رویدادهای سینمایی و آثار اکران شده در هفته گذشته و نیز میز آموزش فیلمسازی بهروز افخمی با موضوع تدوین در سینما خواهد بود.

برنامه «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، جمعه هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه پنج روی‌ آنتن می‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.