به گفته معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا، خودروی رانندگانی که به ادامه سفر اصرار می‌کنند، علاوه بر جریمه، توقیف نیز می‌شود.

پلیس راهور: به سفر اصرار کنید، خودرو توقیف می‌شود

قدس آنلاین: سرهنگ عین اله جهانی  گفت: ممنوعیت ترددی تا ۶ صبح روز شنبه در ۲۵ استان برقرار است و پلیس  در ۹۱ نقطه  ورودی و خروجی حضور مستمر دارد.

وی افزود: تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ خودرو، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شده اند و ترددها ۳۷ درصد کاهش یافته است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پلیس باید راه را ببندد و رانندگان نیز باید تایع دستورات باشند. خوشبختانه بیشتر مردم این مسئله را رعایت می‌کنند و با دستور پلیس دور می‌زنند و برمی گردند، اما مبلغ جریمه برای عده‌ای مهم نیست و آن‌ها اصرار به ادامه سفر دارند.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در پاسخ به این سوال که با رانندگانی که اصرار به ادامه سفر دارند، چه برخوردی می‌شود، گفت: علاوه بر جریمه، برای رانندگانی که اصرار به ادامه سفر دارند، توقیف خودرو اعمال می‌شود.  

سرهنگ جهانی درباره سایر ترددها افزود: تردد خودروها با پلاک بومی هیچ مانعی ندارد و بیشتر ترددها نیز به همین خودروها مربوط است. 

این مقام انتظامی درباره نحوه جریمه بیان کرد: هم ماموران پلیس در صحنه به صورت دستی و هم دوربین‌های راهنمایی و رانندگی جریمه را اعمال می‌کنند.  

وی با اشاره به افزایش میزان تصادفات گفت: متاسفانه خلوتی معابر باعث افزایش سرعت و افزایش تصادفات شده است که امیدواریم مردم به این مسئله توجه بیشتری داشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

سرهنگ جهانی در پایان از مردم خواست زمان بازگشت سفر خود را مدیریت کنند.

منبع: خبرگزاری میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.