"ایان برمر" شامگاه چهارشنبه نوشت: بایدن با کسب ۷۰ میلیون رای تا کنون بیشترین آرای تاریخ ریاست جمهوری آمریکا را بدست آورده است.

رییس گروه اوراسیا: بایدن بیشترین آرای تاریخ ریاست جمهوری آمریکا را بدست آورده است

به گزارش قدس آنلاین، برمر رییس گروه اوراسیا در پیام توییتری نوشت: بایدن تا کنون ۷۰ میلیون رای کسب کرده است. این بیشترین تعداد رای کسب شده توسط یک کاندیدا در تاریخ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

برمر در مورد تعجیل ترامپ برای معرفی خود به عنوان پیروز انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا نوشت: سناتورهای جمهوریخواه حداقل تاکنون در باره اعلامیه پیروزی غلط ترامپ و ادعای تقلب در انتخابات، سکوت کرده‌اند.

ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا صبح روز چهارشنبه به وقت محلی در سخنانی با ادعای پیروزی در انتخابات گفت: از مردم آمریکا تشکر می‌کنم که میلیون ها نفر به من رای دادند.

وی افزود که (رقیب)حرف‌هایی می‌زند که نشان از باخت در انتخابات دارد و می‌گوید که می‌خواهند به دادگاه مراجعه کنند. این همان چیزی بود که من از روز اول گفتم. انتخابات تمام شد و این یک تقلب بود. ما جشن خواهیم گرفت . من رک بگویم که این انتخابات را بردیم و این یک روزبزرگی است.

ترامپ تاکید کرد که وی به دیوان عالی مراجعه خواهد کرد تا اجازه افزودن برگه‌های آرا پس از بسته شدن محل های اخذ رای را ندهد.

بنابر آخرین آمار نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا و تا این لحظه، جو بایدن با ۲۳۸ رای الکترال در برابر ۲۱۳ رای الکترال دونالد ترامپ پیش است.

گروه اوراسیا یک شرکت تحقیقاتی و مشاوره در زمینه خطرات سیاسی است که در سال ۱۹۹۸ توسط ایان برمر با دفاتری در نیویورک، واشنگتن دی سی، لندن، توکیو، سائوپائولو، سان فرانسیسکو، برزیلیا و سنگاپور تأسیس شد.

این شرکت تجزیه و تحلیل و تخصص در مورد چگونگی تحولات سیاسی بازارها را ارائه می‌دهد و محیط های سرمایه گذاری را در سراسر جهان را پیشگویی می کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.