فرماندار کاشمر گفت: با صنوفی که ممنوعیت‌ها و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در این شهرستان را رعایت نکنند برخورد قضایی می‌شود.

برخورد قضایی با نقض کنندگان مقررات ستاد مقابله با کرونا در کاشمر

به گزارش قدس آنلاین،  مسلم ساقی با بیان اینکه با افزایش تعداد بیماران بستری شده، آسیب‌پذیری بخش‌های مختلف نیز بیشتر خواهد شد افزود: در حوزه پیشگیری باید بیشتر تلاش کنیم.

وی با اشاره به اجرای محدودیت و ممنوعیت فعالیت گروه‌های شغلی اعلام شده ادامه داد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی توسط صنوف تخلف بوده و با آن برخورد می‌شود.

فرماندار کاشمر گفت: با توجه به بستری بودن ۱۳۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های کاشمر تمامی شهروندان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: طبق اعلام شبکه بهداشت و درمان طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۵ آزمایش در آزمایشگاه مولکولی شهرستان انجام شده که نتیجه ۱۶۲ ازمایش مثبت بوده است.

ساقی با قدردانی از تلاش‌های کادر درمان شهرستان کاشمر ادامه داد: به رغم افزایش تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌ها، با تدابیر آینده‌نگر که در این حوزه صورت گرفته، از نظر تجهیزات و اقلام دارویی مورد نیاز، کمبود خاصی در این شهرستان وجود ندارد.

وی با تأکید بر لزوم فعالیت بیشتر  تبلیغاتی و آموزشی در فضای مجازی گفت: اجرای طرح آمران سلامت یکی از سرمایه‌های ارزشمندی است که در حوزه پیشگیری از کرونا بسیار خوب عمل نموده است.

فرماندار کاشمر همچنین بر لزوم افزایش فعالیت گروه‌های هفتگانه بازرسی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در این شهرستان تأکید کرد.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۶۴۶ هزار و ۱۶۴ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۱۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان این بیماری در کشور به ۳۶ هزار و ۵۷۹ نفر رسیده است.
همچنین تاکنون ۵۰۰ هزار و ۴۰۰ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.