به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی مسابقه فرهنگی «سنگ، کاغذ، موشک» ویژه کودکان در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه فرهنگی «سنگ، کاغذ، موشک» در حرم رضوی

به گزارش قدس آنلاین، این مسابقه با رویکرد آشنایی و آگاهی‌دهی زائران کودک و نوجوان با مسائل اجتماعی و سیاسی روز توسط اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی طراحی شده اجرا می‌شود.
سوالات این مسابقه فرهنگی کتاب «سنگ، کاغذ، موشک» از سری محصولات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که با آگاهی زائران کودک و نوجوان با مسائلی همچون مقاومت و حمایت از کودکان مظلوم یمن، فلسطین، سوریه، دفاع مقدس، مدافعان حرم و... است که به زبان شعر برای زائران کودک حرم مطهر رضوی در رده سنی ۷ تا ۱۱ ساله سروده شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامعه آستان قدس رضوی به نشانی:razavi.aqr.ir و دریافت کتاب مذکور در این مسابقه شرکت کنند.
آخرین مهلت شرکت در این مسابقه فرهنگی ۲۸ آبان ماه سال ۹۹ است و قرعه‌کشی از بین پاسخ‌های صحیح به صورت روزانه انجام شده و نتیجه آن از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ به اطلاع برگزیدگان مسابقه فرهنگی «سنگ، کاغذ، موشک» می‌رسد و بعد از پایان مسابقه جوایز فرهنگی از سوی آستان قدس رضوی به آنان اهدا خواهد شد.
یاد آوری می شود؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، لوح فشرده، انتشار پوستر و کارت‌پستال از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف در حرم مطهر امام رضا(ع) صورت می‌گیرد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.