مدیرعامل موسسه خیریه گلستان علی گفت: ۶۰۰۰ قوطی شیرخشک، به ارزش ۱۸۱ میلیون تومان به همت یکی از خیران موسسه گلستان علی بین خانواده‌های محروم توزیع شد.

توزیع ۶۰۰۰ قوطی شیر خشک دربین خانواده‌های محروم مشهد

به گزارش قدس آنلاین،  سیدحمید رضازاده اظهار کرد: یکی از برنامه‌های حمایتی مؤسسه خیریه گلستان علی توجه به سلامت نوزادان مناطق محروم و حاشیه‌نشین است. مادران این نوزادان همواره با سوءتغذیه روبه‌رو بوده و به تبع آن برای شیر دادن به فرزندان خود با مشکل مواجه هستند.  

وی افزود: در این رابطه، موسسه خیریه گلستان علی ضمن شناسایی و حمایت از این مادران طی ۶ ماه اول امسال تعداد ۶۰۴۸ قوطی شیرخشک توزیع کرده است.

مدیرعامل موسسه خیریه گلستان علی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این تعداد شیرخشک ۱۸۱ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان بوده است که به همت خیر بزرگوار آقای جلیل افشارنژاد  تامین شده  است که در طول ۳ سال گذشته به صورت مستمر توزیع شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی موسسه گلستان علی، رضازاده گفت: از دیگر برنامه‌های حمایتی این موسسه توزیع بسته‌های معیشتی و سبد غذایی بین مددجویان بوده است که طی ۶ ماهه اول سال  ۹۹ تعداد ۹۱ سبد غذایی بین خانواده‌های ۲ تا ۸ نفره توزیع شده است.

منبع: ایسنا

انتها ی خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.