۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 726638

جلسه تجدیدنظر خواهی و استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص رأی پرونده «عیسی آل‌کثیر» با حضور مسوولان بین الملل و حقوقی پرسپولیس در محل ساختمان این باشگاه برگزار شد.

آل کثیر: حس من به نتیجه دفاعیه ۵۰ ۵۰ است

آل‌کثیر در پایان این جلسه در پاسخ به سوالات مکرر خبرنگاران، گفت: توضیحاتم را ارائه کرده و چیزی که در قلبم بود را گفتم. این جلسه به صورت آنلاین برگزار شد و باشگاه دفاعیات خود را ارائه کرد. من قصدی نداشتم و دلیل این خوشحالی را بارها توضیح داده‌ام.

وی زمانی‌که با اصرار و سوالات تکراری خبرنگاران مواجه شد، توضیح داد: صحبت‌های جلسه محرمانه است و نمی‌توانم بیشتر توضیح بدهم. ما تلاشمان را انجام دادیم و تصمیم با کنفدراسیون آسیا است و ان‌شالله که تصمیم آنان خِیر باشد.

مهاجم پرسپولیس در خصوص اینکه برخی سایت‌ها اعلام کردند او بخشیده شده است، اظهار داشت: نمی‌دانم سایت‌ها این خبرها را از کجا می‌آوردند. هنوز نمی‌دانم از چه زمانی می‌توانم پرسپولیس را همراهی کنم.

 آل کثیر افزود: من و وکیلم کارهای دفاعیه را انجام دادیم و دیگر بقیه اش با خداست. ان‌شاءالله که نتیجه اش مثبت باشد. من نمی دانم آن ها چه تصمیمی می خواهند بگیرند.

او ادامه داد: حس من به نتیجه دفاعیه ۵۰ ۵۰ است و قلبا قصدی از آن حرکت نداشتم اما بقیه اش با خداست. چیزی که واقعیت بوده و اتفاق افتاده را توضیح دادم.

انتهای پیام  /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.