خانه نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا به همراه یک منطقه دیگر در فهرست مناطق اعمال محدودیت پرواز قرار گرفته است.

حریم هوایی خانه بایدن در فهرست منطقه «پرواز ممنوع» قرار گرفت

قدس آنلاین: روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در گزارشی نوشت در حالی که نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هنوز اعلام نشده است، خانه جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات که در ویلمینگتون ایالت دلاوِر قرار دارد، به همراه یک منطقه دیگر در این شهر، در فهرست مناطق اعمال محدودیت پرواز قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، این منطقه در فهرست "حریم هوایی دفاع ملی" قرار گرفته است و محدودیت پروازی در آن دست کم تا روز جمعه قابل اجرا خواهد بود.

بر اساس گزارشی که در پایگاه اینترنتی اداره هوانوردی فدرال قرار گرفته است، اعمال محدودیت‌های موقت مرتبط با پرواز منطقه‌ای سبب محدود شدن پروازها در یک منطقه به سبب شرایط خطرناک، یک رویداد خاص یا صدور یک هشدار کلی برای کل حریم هوایی اداره هوانوردی فدرال می‌شود.

با این حال، هیچ گونه اعلامیه رسمی از سوی اداره هوانوردی فدرال در ارتباط با دلایل مرتبط با این تصمیم صادر نشده است و این اقدام به عنوان بخشی از دستورالعمل امنیتی قبل از پیروزی احتمالی بایدن در انتخابات انجام شده است.

در سال ۲۰۱۶، منطقه پرواز ممنوع در اطراف محل اقامت دونالد ترامپ در برج ترامپ در شهر نیویورک و همچنین خانه مایک پنس معاون او در ایندیاناپولیس قبل از برگزاری مراسم تحلیف اجرایی شد.

بر اساس دستورالعمل اداره هوانوردی فدرال، طبق یک فرآیند روال معمولی پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، گسترش مناطق ممنوع پرواز در اطراف خانه‌های هر چهار نامزد از جمله خانه هیلاری کلینتون در چاپاکوآ در نیویورک و خانه تیم کین در ریچموند ویرجینیا در شب انتخابات اعمال شد. مناطق پرواز ممنوع در اطراف خانه نامزدهای دموکرات بازنده در روز برگزاری انتخابات قبلی منقضی شد.

پیروزی احتمالی بایدن در حال حاضر سبب ایجاد برخی ناآرامی‌ها و آشفتگی‌هایی شده است. شب انتخابات همچنین با اعتراضات گسترده‌ای در اطراف کاخ سفید همراه بود که منجر به تشدید تدابیر امنیتی در این منطقه شد. هزاران معترض با پلاکاردهای ضد ترامپ در اطراف دیوار کاخ سفید جمع شدند. گزارش شده است که در صورت عدم پذیرش شکست از سوی ترامپ، یک سری اعتراضان در این شهر برنامه ریزی شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.