دونالد ترامپ که اوضاع انتخابات را مطابق میل نمی‌بیند، از کاخ سفید برای مردم صحبت کرد.

ترامپ: تقلب شد و پیروزی مرا سانسور کردند

قدس آنلاین: در حالی که هنوز شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در برخی ایالت‌های سرنوشت ساز ادامه دارد و هنوز نتیجه قطعی مشخص نشده ترامپ باز هم مدعی تقلب در انتخابات شد.

دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مقابل دوربین‌ها در کاخ سفید گفت: اگر فقط آرای قانونی شمرده شوند، ما پیروزیم.

ترامپ در نشستی خبری گفت: خیلی از آرا با تاخیر واصل شدند. من قاطعانه در بسیاری از ایالت‌ها همچون فلوریدا، ایندیانا و آیووا برنده شدم.

وی افزود: موج آبی در کار نبود بلکه یک موج قرمز به پا بود که رسانه‌ها آن را سانسور کردند.

ترامپ ادامه داد: با نظرسنجی ها اینگونه القا کردند که بایدن می تواند پیروز شود و سپس با رسانه ها، رای ها را سرکوب کردند. حزب دموکرات حزب شرکت ها و کارتل هاست ولی حزب ما حزب مردم است.

نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا گفت: در بسیاری از ایالت ها برنده بودیم ولی ناگهان آرای عجیب پیدا شد. منتظر شدند ببینند چقدر رای نیاز دارند بعد دست به کار شدند و رای‌ها را آوردند. این سیستم اگر بصورت طبیعی فاسد نباشد با این وضع فاسد می شود.

ترامپ ادامه داد: ناظران انتخاباتی را به مراکز شمارش آرا راه ندادند. می‌خواهند انتخابات را بدزدند.ما اجازه نمی‌دهیم. در پنسیلوانیا با اختلاف زیادی برنده شدم، اما در ادامه حاشیه برتری من کم شد و حالا آرای جدیدی پیدا شده و به ما اجازه نظارت نمی‌دهند.

وی افزود: دموکرات‌ها هیچ وقت باور نداشتند که می‌توانند این انتخابات را ببرند و به همین خاطر رأی‌گیری پستی برگزار کردند. تفاوتی ندارد چه کسی پیروز می‌شود نمی‌توانیم اجازه دهیم این اتفاق برای ایالات متحده آمریکا روی دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.