تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان آستان قدس رضوی و سازمان پدافند غیرعامل کشور با هدف بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های متقابل در راستای مقابله با مخاطرات و تهدیدات منعقد شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان آستان قدس رضوی و سازمان پدافند غیرعامل کشور

به گزارش قدس آنلاین، چهارمین جلسه شواری عالی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آستان قدس رضوی صبح امروز ۱۵ آبان ماه با حضور مصطفی خاکسارقهرودی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و جمعی از مدیران استانی در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در این نشست با بیان اینکه راهکارهای مقابله با تهدیدها در حوزه پدافند غیرعامل ضروری است و باید شناسایی شود، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای مقابله با تهدیدات دشمنان اسلام سال‌هاست که سازمان پدافند غیرعامل را راه‌اندازی و طی این سال‌ها تجربیات مطلوبی را کسب کرده است.

مصطفی خاکسارقهرودی با اشاره به اینکه میهن اسلامی‌مان به دلیل برخورداری از نعمت دین مبین اسلام، مذهب تشییع و آموزه‌های پیامبر مکرم اسلام(ص) طی ۴۰ سال با توجه به مشکلات، نابسامانی‌های موجود و تهدیدهای نظامی و غیرنظامی دشمنان، در برابر کفار مقاومت کرده است، افزود: با توجه به ظلم و فشار حداکثری استکبار جهانی بر ملت ایران، طبق وعده الهی پیروزی برای این ملت شریف حاصل خواهد شد.

ارتقاء جایگاه مدیریت بحران در آستان قدس رضوی

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به اینکه در گذشته نقش مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در آستان قدس رضوی کم‌رنگ بود، افزود: پس از اصلاح ساختار آستان قدس رضوی، جایگاه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل با تدوین سند راهبردی آن ارتقاء یافت و برجسته شد.

خاکسارقهرودی، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک آستان قدس رضوی با سازمان پدافند غیرعامل کشور را گام مهمی در راستای عملیاتی کردن ماموریت‌های‌ خطیر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل این آستان مقدس دانست و اضافه کرد: امروز با امضاء این تفاهم‌نامه وارد تعاملی موثر، عملی و کارساز در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل می‌شویم و  برنامه‌ریزی‌های متعددی برای تحقق ماموریت محول شده خواهیم داشت.

محمد قاسمی‌زهان، مدیر بحران و پدافند غیرعامل آستان قدس رضوی نیز در این نشست به ارائه گزارش عملکرد در خصوص اقدامات و ماموریت‌های این مدیریت پرداخت.

در پایان این مراسم، تفاهم‌نامه همکاری مشترک آستان قدس رضوی با سازمان پدافند غیرعامل کشور با امضاء مصطفی خاکسارقهروردی و سردار غلامرضا جلالی با محوریت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های متقابل، مقابله با مخاطرات و تهدیدات و بهبود عملکرد سازمانی منعقد شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.