سامسونگ گوشی هوشمند تاشو W۲۱ ۵G خود را معرفی کرد که بسیار به لحاظ فنی مشابه Z Fold ۲ است.

گوشی تاشو W۲۱ ۵G سامسونگ رسماً معرفی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در نوامبر ۲۰۱۹ ، سامسونگ از گوشی تاشو Galaxy W۲۰ ۵G در چین رونمایی کرد. این یک نسخه از Galaxy Fold اصلی بود و به طور انحصاری از طریق اپراتور China Telecom در این کشور با خدمات برتر همراه با مشتریان در دسترس قرار گرفت. اکنون ، این شرکت کره‌ای اولین رویداد راه اندازی آفلاین خود را برای معرفی سامسونگ W۲۱ ۵G در چین برگزار کرد.

در مقایسه با Galaxy Z Fold۲ ۵G ، Samsung W۲۱ ۵G از طراحی برتری برخوردار است. شیشه رنگی Glitter Gold در پشت دستگاه دارای الگوی بافت موجی مانند است ولی از نظر مشخصات ، سامسونگ W۲۱ ۵G با نمونه مشابه Z Fold تفاوتی ندارد.



مشخصات و ویژگی‌های Samsung W۲۱ ۵G

سامسونگ W۲۱ ۵G از یک نمایشگر ۶.۲۳ اینچی S-AMOLED با طراحی حفره ای Infinity-O در صفحه نمایش برخوردار است. این گوشی هوشمند دارای رزولوشن ۸۱۶ × ۲۲۱۸ پیکسل HD + ، نسبت ابعاد ۲۵: ۹ و تراکم پیکسلی ۳۸۶ppi است. با باز کردن دستگاه ، یک صفحه نمایش ۷.۶ اینچی Dynamic AMOLED نمایان می‌شود که رزولوشن ۲۲۲۰ x ۱۷۶۸ پیکسل و سرعت تازه سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد.

چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵+ در سخت افزار گلکسی W۲۱ ۵G وجود دارد. این گوشی با ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPPDR۵ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS ۳.۱ همراه است. این گوشی هوشمند تاشو یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری دارد که از شارژ سریع ۲۵ وات و شارژ بی سیم ۱۱ وات پشتیبانی می‌کند و دارای یک حسگر اثر انگشت در کنار دستگاه است.

در جلو دستگاه، سامسونگ W۲۱ ۵G از یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی دیگر نیز در سوراخ حفره ای صفحه نمایش داخلی گوشی وجود دارد. قسمت پشتی دستگاه دارای یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با OIS ، یک لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با OIS و بزرگنمایی نوری ۲ برابر و یک دوربین فوق عریض ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند با پشتیبانی از دو سیم کارت در میان سایر ویژگی‌های اتصالاتی ارائه می شود.



قیمت و در دسترس بودن Samsung W۲۱ ۵G

قیمت گوشی هوشمند Samsung W۲۱ ۵G در چین ۱۹،۹۹۹ یوان، (۲،۲۳،۵۰۰ RS) است ، در حالی که قیمت Z Fold۲ ۵G معمولی (۱،۹۰،۰۰۰ RS) است. این قیمت بالاتر فقط خدمات و طراحی برتر را برای خریداران W۲۱ ۵G به ارمغان می‌آورد و تفاوت خاصی با Z Fold ۲ ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.