۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
کد خبر: 726725

امامان جمعه خراسان رضوی با بیان اینکه روسای جمهوری آمریکا در دشمنی با نظام اسلامی تفاوتی با هم ندارند، راه حل مشکلات کشور را تکیه بر توان داخلی دانستند.

خطبه‌های نماز جمعه خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، امام جمعه فریمان گفت: انتخابات آمریکا به خوبی ماهیت بدون روتوش دموکراسی آمریکایی را رو کرد.

حجت الاسلام سید مهدی معلمی افزود: ترامپ در این چهار سال از خودش یک روحیه خود بزرگ بینی و تکبر مخصوص مستکبران را نشان داد و خطاهای بزرگی مرتکب شد از جمله اینها جنگ تجاری با چین، تحقیر سران کشورهای اسلامی، خروج از برجام و حمایت از نژادپرستان آمریکایی است.

وی ادامه داد: همه اینها ناشی از خوی استکباری و غرور آمریکایی بود که ترامپ داشت و برایش دردسرساز شد.
امام جمعه فریمان گفت: اینکه چه کسی در انتخابات آمریکا رأی بیاورد مهم نیست آنچه مهم است این است که گره زدن اقتصاد ایران به انتخابات آمریکا کار غلطی است. بایدن و ترامپ در دشمنی با نظام اسلامی تفاوتی ندارند . تنها راه برون رفت از این مشکلات، اقتصاد مقاومتی است و با اصلاح ساختارهای بانک مرکزی، برنامه و بودجه و اتکا به توانمندی های داخلی که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده است می توان بر این مشکلات به یاری حق فائق آمد.

 امام جمعه موقت باخرز هم گفت: اینکه بعضی چشم به وقایع آمریکا دوخته اند بدانند هرکسی در آمریکا روی کار بیاید در عمل هیچ تغییری در سیاست آنها ایجاد نخواهد کرد.

حجت الاسلام حمیدرضا علی اکبری افزود: کسانی که ادعای دموکراسی دارند بدترین بلاها را بر سر مردم خود می‌آورند.
وی با بیان اینکه یک مسلمان زمانی می‌تواند ادعای ایمان کند که در عمل خود را به معارف قرآن و سیره پیامبر (ص) و اهل‌بیت(ع) نزدیک کند،  ادامه داد: امروز باید تمام همت ما این باشد که مظلومین را دریابیم.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.