ستاپ باکس Mi Box ۴S Pro با پشتیبانی از پخش فیلم ۸K ، فضای ذخیره سازی ۱۶ گیگابایتی معرفی شده است.

ستاپ‌ باکس "Mi Box ۴S Pro" چه ویژگی‌هایی دارد؟ +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، اوایل ماه مه سال جاری ، شیائومی دستگاه پخش رسانه‌ای خود را با نام Mi Box ۴K در هند راه اندازی کرده بود. اکنون این برند چینی Mi Box ۴S Pro را به بازار عرضه کرده است. جدیدترین نسخه ارائه شده دارای ارتقا significant قابل توجهی نسبت به Mi Box ۴S است اما همان طراحی را حفظ کرده است. شایان ذکر است که شیائومی بسته به بازار ، Mi Box ۴S را به عنوان Mi Box S و Mi Box ۴K نیز به فروش می‌رساند.

گجت Mi Box ۴S Pro پشتیبانی از پخش فیلم ۸K را ارائه می‌دهد.، بیایید نگاهی به ویژگی های این دستگاه پخش رسانه در زیر بیندازیم:



مشخصات و ویژگی‌های Mi Box ۴S Pro

ستاپ باکس Mi Box ۴S Pro همراه با قابلیت پخش ویدئویی ۸K است که یک نسخه ارتقا یافته از ۴K موجود در Mi Box ۴S است. دستگاه همراه با صدای دالبی صوتی و صدا DTS است و از همان طرح مربع شکل با لبه‌های منحنی برخوردار است.

دستگاه Mi Box ۴S Pro به جای HDMI ۲.۰ موجود در Mi Box ۴S از رابط نسل بعدی HDMI ۲.۱ برخوردار است. همچنین حافظه داخلی به روز شده ۱۶ گیگابایت از ۸ گیگابایت را در خود جای داده است و دستگاه با ۲ گیگابایت RAM ارائه می‌شود. جزئیات پردازنده مشخص نیست اما انتظار می‌رود از همان پردازنده ۶۴ هسته‌ای چهار هسته‌ای با پردازنده گرافیکی Mali-۴۵۰ مدل قبلی استفاده کند. از لحاظ نرم افزاری، رابط کاربری Mi Box ۴S Pro MIUI را در چین اجرا می‌کند اما به احتمال زیاد Android TV را نیز در بازارهای دیگر راه اندازی می‌کند.



گزینه‌های اتصال در Mi Box ۴S Pro شامل دو باند Wi-Fi ۵ ، بلوتوث ۴.۳ ، پورت USB ۲.۰ ، جک ۳.۵ میلی متری و پورت ورودی برق است و این دستگاه همچنین دارای یک کنترل از راه دور صوتی بلوتوث است.

قیمت و در دسترس بودن Mi Box ۴S

گجت Mi Box ۴S Pro حدود ۶۰ دلار (۴,۴۶۹ RS) قیمت دارد و در چین قابل پیش خرید است. هنوز اطلاعاتی در مورد در دسترس بودن جهانی این دستگاه وجود ندارد که با توجه به اینکه شیائومی Mi Box ۴K را در اکثر کشورهای آسیایی راه اندازی کرده است، می‌توان انتظار داشت که آخرین دستگاه این شرکت نیز عرضه جهانی گسترده‌ای شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.