سرمربی تیم شهر خودرو گفت: نتیجه تست ۵ بازیکن ما مثبت شد که از بین ـآنان، تست امید منصوری و علی نعمتی منفی شد.

رحمتی آخرین وضعیت تیم شهر خودرو را تشریح کرد

به گزارش قدس آنلاین، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی تبریز در هفته نخست لیگ برتر بیستم در مشهد اظهار کرد: در ابتدا باید از مجموعه شهر خودرو که این اعتماد را به من داشتند تشکر کنم  و وظیفه خطیر سرمربیگری این تیم را بر من سپردند همچنین از مردم مشهد که نسبت به من لطف داشتند سپاسگزاری هیچگاه فکر نمی کردم و مربیگری ام را از مشهد شروع کنم و چنین بازخوردهای خوبی را دریافت کنم.

سرمربی تیم شهر خودرو در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان کرونایی این تیم عنوان کرد: ۵ بازیکن ما نتیجه تست آنها مثبت شد که از بین این ها امید منصوری و علی نعمتی تست شان منفی شد و با ما تمرین کردند امیر حسین نعمتی ابوذر صفرزاده امیر جعفری و اسدآبادی نیز فردا در اختیار ما نیستند و علائمی را هنوز دارند.

وی درباره آمادگی تیم شهر خودرو، خاطر نشان کرد: ما بعد از بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا بلافاصله تلاش کردیم تمریناتمان را آغاز کنیم، چون تعداد زیادی بازیکن به ما اضافه شدند درخواست دادیم اردویی از۱۲ روزه را در تهران داشته باشیم از باشگاه تشکر داریم که شرایط برگزاری این اردو را فراهم کردند و پس از آن چند بازی تدارکاتی در مشهد داشتیم.

رحمتی ادامه داد: قطعا در ابتدای لیگ نمی‌توان گفت که آمادگی صد در صد داریم اما به آن چیزی که در نظر داشتیم رسیدیم، ۶ بازیکن لیگ برتری جذب کردیم که همه آنها با نظر خود من جذب شده، از ابتدا یک سهمیه‌مان را به جذب یک مدافع اختصاص دادیم که هنوز نتوانستیم آن مدافع را در خدمت بگیریم، لیگ را با مدافعان سال گذشته آغاز می‌کنیم تا اگر شرایط فراهم شود مدافع مدنظر ما را جذب کنیم.

سرمربی شهر خودرو درباره وضعیت تیم ماشین سازی تبریز نیز گفت: این تیم کلاً شاکله‌اش در فصل جدید تغییر کرده قطعاً دو سه هفته ابتدای لیگ برتر به شناخت تیم‌ها از یکدیگر خواهد گذشت با توجه به اینکه یکسری از مربیان شیوه خاصی را دنبال می‌کردند می‌توان حتی در برخی تیم ها چگونه بازی می کنند.

 لیگ را شروع می‌کنیم تلاش کردیم به بازیکنان این را بگویم که با اتکا به قدرت تیم خودمان لیگ را آغاز می کنیمهمه می دانند شهرخودرو تیمی است که بازیکنان مقابل خود را تحت فشار قرار می دهد و مالکیت توپ دارد.

هواداران عضو جدانشدنی تیم ها هستند دوست داشتم پرده در اولین حضورم استادیوم امام رضا به عنوان سرمربی آنها در استادیوم حضور داشتند و از انرژی مثبت شان استفاده کنیم ولی این را هم اینجا عرض کنیم که هواداران کنار ما هستند که در استادیوم باشند و چه نباشند امیدوارم هر چه سریعتر این بیماری ریشه کن شود تا بتوانیم از حضور تماشاگران بهره مند شویم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.