سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر تا فردا مشکل پنجره نقل و انتقالاتی حل نشود از بازیکنان دیگر استفاده می کنیم چون نفرات خوبی در اختیار داریم.

فکری: با جنگندگی به دنبال ۳ امتیاز هستیم/مشکل پنجره حل نشود باز هم بازیکنان خوبی داریم

قدس آنلاین؛ محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و مس رفسنجان اظهار داشت: امیدوارم با تلاش و کوشش همه مجموعه فوتبال امسال لیگی پویا داشته باشیم، همه چیز منظم، مرتب و دور از مسائل حاشیه ای باشد. از سازمان لیگ تشکر می کنم چون مشکلات زیادی در خصوص کرونا و ... داریم اما لیگ را آغاز کردیم. باید به آنها خسته نباشید و خداقوت گفت و از آنها می خواهیم با تمام قوا تلاش کنند.

وی افزود: جا دارد در همین ابتدا از داوران و کمیته داوران تشکر کنم چون آنها همیشه مظلوم بوده اند. آنها همیشه مشکلات حق و حقوق داشتند ولی آنها با این مشکلات می سازند و کار می کنند. در دنیا از کمک داوران ویدیویی استفاده می شود ولی هنوز اشتباه می کنند. در ایران که این امکانات نیست ولی اشتباهات کم است. داوران رکن اصلی فوتبال ما هستند و هر چه قوی تر باشند لیگ ما هم قوی تر است.

وی تاکید کرد: برای استقلال هیچ بازی آسان نیست. همه تیم ها با انگیزه وارد بازی با ما می شوند و همان انگیزه برای ما مشکل ساز می شود. مس رفسنجان با اقتدار وارد لیگ برتر شد و امسال هم تیم خوبی را بست. آنها بازیکنان خوبی در اختیار دارند و مطمئنا هم این بازی و هم دیدارهای بعد آسان نخواهد بود.

فکری تصریح کرد: قرعه استقلال اصلا آسان نیست و باید با تمام تلاش و توان وارد بازی شویم. امیدوارم با جنگندگی ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

سرمربی تیم استقلال با اشاره به اینکه با تفکرات ربیعی آشنا است عنوان کرد:بله ما نسبت به یکدیگر شناخت داریم و می دانم او چگونه برنامه ریزی می کند. امیدوارم یک بازی خوب دور از مسائل حاشیه ای برگزار شود. باید دید چه نتیجه ای رقم می خورد.

وی در خصوص بسته بودن پنجره استقلال گفت: پنجره نقل و انتقالاتی ربطی به کادر پزشکی و فنی ندارد اما تا زمانی که مشکل حل نشود نمی توانیم از نفرات جدیدمان استفاده کنیم. اگر تا فردا مشکل حل نشود از بازیکنان دیگر استفاده می کنیم چون باز هم نفرات خوبی در اختیار داریم. در مجموع فردا تلاش می کنیم نتیجه دلخواه را به دست بیاوریم.

فکری در خصوص غیبت تماشاگران در بازی فردا گفت: حدود نیم فصل است که استادیوم ها خالی از طرفداران است. این موضوع قشنگ نیست و ورزشگاه با شور و حال تماشاگران قشنگ تر می شود اما من و بازیکنان می دانیم استقلال طرفدارانی دارد که منتظر برد تیم هستند. چه آنها در ورزشگاه باشند و چه نباشند و از پای تلویزیون بازی را ببینند ما وجود آنها را کنار خودمان حس می کنیم.امیدوام آنها را در پایان بازی خوشحال داشته باشیم.

سرمربی تیم استقلال در پایان با اشاره به مصدومان این تیم گفت: تنها داریوش شجاعیان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.