معاون غذا و دارو دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌، ‌درمانی کرمانشاه، گفت: براساس مستندات ارایه شده، داروی پروفسور مصطفایی دارویی خوب و موثر در درمان کرونا است ولی نمی‌توان به عنوان درمان قطعی کرونا این دارو را معرفی کرد.

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: داروی ساخته شده در کرمانشاه در درمان کرونا موثر است

به گزارش قدس آنلاین، دکتر «قباد محمدی» در برخی از رسانه‌ها به نقل از اینجانب برای داروی MAB۹۸ از عنوان داروی قطعی کرونا استفاده شده که چنین موضوعی صحت ندارد.

او گفت: دارویی که دکتر مصطفایی بر روی آن کار کرده و آزمایش‌های بالینی را نیز انجام داده است، در درمان بیماری کرونا کمک کننده و موثر بوده ولی درمان قطعی کرونا محسوب نمی‌شود.

وی اظهار داشت: متاسفانه برخی از رسانه‌ها به نقل از اینجانب از عنوان داروی قطعی استفاده کرده‌اند که چنین چیزی از طرف بنده عنوان نشده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌، ‌درمانی کرمانشاه در ادامه گفت: برای صدور مجوز این دارو، مدارک لازم به سازمان غذا و دارو ارسال شده و احتمالا ظرف ۲ هفته آینده مجوز آن صادر شود.

محمدی افزود: همچنین برای داروهای گیاهی دیگر نیز که کمک کننده در درمان بیماری هستند از جمله سه داروی دیگر در سازمان غذا و دارو مجوز صادر شده و این دارو نیز در نوبت طرح در کمیسیون مربوطه در سازمان غذا و دارو است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میلاد ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    افتخار برای ایران و به ویژه شهر اسلام اباد غرب
  • بیمار ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    0 0
    چیز به این مهمی دو هفته در راه روهای وزارت بهداشت سرگردان باید بماند تا آقایون سیاسیون و رانت خوار جلسه تشکیل بدهند تا نظر مبارک را صادر کنند . !!!!!!!!!!!!!! دوماً : پروفسور تا به حال کدام دارو بصورت قطعی درمان نموده است که این دومی باشد . اگر مافیای داروهای شیمیایی اجازه بدهد بدبخت ملت ایران از این دارو بهره مند شوند تا این قدر به آسانی جانشان را از دست ندهند . البته دولت هم کم درآمد نمی کنه ها از این هزینه های گزاف آزمایشات بالینی کرونا و تازه بیمه ها هم که خسارت پرداخت نمی کنند .