رئیس اداره راه و شهرسازی طرقبه شاندیز از خلع ید و رفع تصرف ۴۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی در این شهرستان به ارزش ۳ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

۴۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی در طرقبه شاندیز رفع تصرف شد

به گزارش قدس آنلاین، سید حسین حسینی با اشاره به رفع تصرف ۴۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی در طرقبه شاندیز، اظهار کرد: این میزان رفع تصرف طی دو عملیات رفع تصرف انجام شد که در مورد اول متصرف اقدام به تصرف اراضی دولتی در مسیر پروژه پل خادر به میزان ۳۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع و ارزش ریالی ۳ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال و در مورد دوم شخص متصرف اقدام به غرس اشجار و تصرف اراضی دولتی به متراژ ۱۰ هزار  مترمربع و ارزش ریالی ۸۰ میلیارد ریال کرده بودند که در دو عملیات رفع تصرف نسبت به رفع تصرف اراضی دولتی اقدام شد. 

رئیس اداره راه و شهرسازی طرقبه شاندیز ابراز کرد: یکی از وظایف مهم و حساس ادارات راه و شهرسازی صیانت و حفاظت از اراضی ملی و دولتی و توجه ویژه به دفاع هرچه‌تمام‌تر در پرونده‌های حقوقی و کیفری مربوطه و پیگیری در جهت صدور اجراییه و رفع تصرفات از این اراضی است که در این راستا گشت هدفمند یگان حفاظت اراضی ملی شهرستان طرقبه شاندیز موفق شد این میزان از اراضی ملی را خلع ید و رفع تصرف کند.

وی به نقش مهم گزارش‌های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره به‌صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به‌شدت برخورد می‌کند.

حسینی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین‌خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند.  

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.