سریال الف شبکه یک با عنوان «نفوذی» که اخیراً به «روزهای ابدی» تغییرنام داده است با پایان مراحل فنی روزهای نخست دی ماه جاری روی آنتن خواهد رفت.

«روزهای ابدی» اوایل دی‌ماه روی آنتن می‌رود/ ادامه مراحل فنی

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین،  سریال «نفوذی» که اخیراً به «روزهای ابدی» تغییر نام داده است، این روزها در حال پشت سر گذاشتن مراحل فنی است و قرار است از اوایل دی ماه روی آنتن شبکه یک برود.

محسن علی اکبری، تهیه کننده این سریال الف درباره روند اجرایی این پروژه گفت: مراحل فنی همچنان در حال انجام است بخش دوبله کمی با تعلل مواجه شده که امیدواریم هر چه سریع تر بتوانیم این بخش را هم پیش ببریم و پروژه به سرانجام برسانیم.  

سریال الف فاخر «روزهای ابدی» (نفوذ) به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری محصول جدید مرکز سیمافیلم است که به زودی روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. این سریال درباره نفوذ آمریکایی‌ها در ایران و ماجرای تسخیر لانه جاسوسی است و در فصل اول، تاریخ انقلاب را از بهمن ۱۳۵۷ تا آبان ۱۳۵۸ در ۴۲ قسمت نشان می‌دهد.

در این سریال از حضور بازیگران ایرانی و خارجی استفاده شده است. بازیگران خارجی این سریال از کشورهای آلمان، بلغارستان و فرانسه انتخاب شده‌اند که به زبان انگلیسی و با لهجه آمریکایی صحبت می‌کنند.

امین اسکندریان (مهدی نقش اول سریال)، کیمیا اکرمی (محبوبه نقش اول زن)، احمد نجفی (پرویز)، حمید گودرزی (نفیسی)، رحیم نوروزی (سُرخو)، یلدا افشاری‌نیا (مهناز)، علیرام نورایی (بکتاش)، صالح میرزا آقایی (سرهنگ شریف زاده)، شهره لرستانی (مادر محبوبه)، زهرا سعیدی (مادربزرگ مهدی)، حجت‌الاسلام سیدمحسن هاشمی (استاد حوزه علمیه و نماینده امام خمینی)، جلیل فرجاد (دانشفر)، ماشاله شاه مرادی (حاج عرفان)، کاوه سماک باشی (سروان عباسی)، امیرمحمد زند (حجت الاسلام سید عباس موسوی قوچانی)، هوشنگ توکلی (کاک غنی)، نجوا صاحب الزمانی (ثریا)، فاطمه بیگی (ناهید)، محمد جواد جعفرپور (قاسم) بازیگران ایرانی این سریال و فیلیپ ساترکین (مایکل مترینکو)، سامی بابو (چارلز جونز)،  نیکولاس جرج بیکر، ژانکلود ریکبورگ، فلورین فیشر از بازیگران خارجی این سریال هستند. صالح میرزا آقایی، حمید گودرزی نقش نفیسی، رحیم نوروزی صلح‌گو، جلیل فرجاد در نقش روحانی، علیرام نورائی، احمد نجفی نقش پرویز و ... نقش‌هایی بازی می‌کنند که واقعی است.  

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.