گوشی هوشمند جدید شیائومی با کد M۲۰۱۲K۱۱C و با پردازنده SNAPDRAGON ۸۷۵ SOC در GEEKBENCH ظاهر شد.

از پرچمدار بعدی شیائومی چه می‌دانیم؟

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، پرچمدار ناشناخته شیائومی با شماره مدل M۲۰۱۲K۱۱C در GeekBench ظاهر شد. اگرچه هنوز نام دستگاه مشخص نیست اما حدس زده می‌شود این گوشی هوشمند پرچمدار، Xiaomi Mi ۱۱ باشد که اوایل سال آینده به بازار می آید. با این حال ، اخیراً یک وبلاگ نویس Weibo ادعا کرده است که سری Xiaomi Mi ۱۱ با طراحی جدید و منحصر به فرد عرضه می‌شود و از پردازنده Qualcomm Snapdragon ۸۷۵ SoC بهره می برد.

طبق لیست‌های گیک بنچ ، Xiaomi M۲۰۱۲K۱۱C امتیازات تک هسته‌ای ۱۱۰۵ و امتیازات چند هسته‌ای ۳۵۱۲ را کسب کرده است. دستگاه جدید شیائومی با Android ۱۱ کار می‌کند و با ۶ گیگابایت RAM جفت می‌شود. این دستگاه توسط پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی کار می‌کند. اگرچه نام دقیق چیپست در لیست وجود ندارد، با این حال، ما یک کد منبع داریم که از پردازنده گرافیکی Adreno ۶۶۰ که با Snapdragon ۸۷۵ SoC ارائه می‌شود، نام برده است.



لازم است به شما بگوییم که کوالکام پردازنده Snapdragon ۸۷۵ SoC را در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۰ معرفی نمی‌کند. این شرکت دعوت نامه رویداد خود را در Weibo منتشر کرد و گفته می‌شود که اسنپدراگون ۸۷۵ با فرایند ۵ نانومتری تولید می‌شود. علاوه بر این ، انتظار می رود این پردازنده دارای جدیدترین هسته Cortex-X۱ با کارایی بالا در ARM باشد و عملکرد SD ۸۷۵ SoC آینده ۲۳٪ بهتر از Snapdragon ۸۶۵ SoC است.

پرچمدار یا سری پرچم دارهای Xiaomi M۲۰۱۲K۱۱C ، ممکن است در ژانویه به بازار عرضه شود بنابراین رقیب اصلی آن‌ها، سری Galaxy S۲۱ سامسونگ خواهد بود که همچنین انتظار می‌رود در ژانویه به بازار بیاید.



با این حال ، شیائومی گوشی هوشمند پرچمدار Mi ۱۰ خود را در اوایل سال جاری در فوریه سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه کرده است. Xiaomi Mi ۱۰ یکی از اولین گوشی‌های هوشمندی است که به تازگی Snapdragon ۸۶۵ SoC Qualcomm روانه بازار شده است. به همین ترتیب ، Xiaomi M۲۰۱۲K۱۱C ممکن است Mi ۱۱ باشد و همچنین اولین گوشی هوشمند شیائومی است که دارای Qualcomm Snapdragon ۸۷۵ SoC است.

شیائومی Mi ۱۰ نیز دارای یک پنل ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ پیکسل است. این دستگاه یک سری دوربین چهارگانه با یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی دارد و برای عکس‌های سلفی، یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در قسمت جلوی گوشی وجود دارد. این گوشی هوشمند توسط Snapdragon ۸۶۵ SoC مجهز شده است و شیائومی Mi ۱۰ انرژی خود را از یک باتری ۴۷۸۰ میلی آمپری با شارژ سریع ۳۰ وات می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.