«جانی دپ» اعلام کرد که بنابر درخواست کمپانی برادران وارنر، دیگر در مجموعه فیلم های «جانوران شگفت انگیز» بازی نخواهد کرد.

خروج «جانی دپ» از دنیای جادوگری «جانوران شگفت انگیز»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ورایتی، این بازیگر ۵۷ ساله آمریکایی در صفحه اجتماعی خود اعلام کرد که کمپانی برادران وارنر از او خواسته از بازی در مجموعه فیلم های «جانواران شگفت انگیز» کناره گیری کند و او نیز به این درخواست احترام گذاشته و آن را پذیرفته است. 

«جانی دپ» که در دو قسمت نخست از مجموعه «جانوران شگفت انگیز»  با عنوان های «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» و «جانواران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد» در نقش «گلرت گریندلوالد» جادوگر سیاه بازی کرده بود، قرار بود در قسمت سوم این مجموعه نیز بازی کند که اخیرا تاریخ اکران آن از نوامبر ۲۰۲۱ به تابستان ۲۰۲۲ تغییر کرده است. 

کمپانی برادران وارنر ضمن تائید خروج «دپ» از این مجموعه فیلم اعلام کرد که بازیگر جدیدی در این نقش بازی خواهد کرد. «دپ» سال هاست درگیر پرونده قضایی جدایی از همسر سابقش «امبر هرد» است و اخیرا نیز پرونده شکایتش از روزنامه انگلیسی سان که او را یک "همسر آزار" توصیف کرده بود، شکست خورده است. 

مجموعه فیلم های «جانوران شگفت انگیز» به نویسندگی «جی کی رولینگ» بخشی از دنیای جادوگری این نویسنده بریتانیایی محسوب می شود که داستان آن به حوادث پیش از فیلم های «هری پاتر» می پردازد. 

تاکنون دو فیلم از این مجموعه فیلم پنج قسمتی در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ ساخته و اکران شده که به ترتیب به فروش ۸۰۰ و ۶۵۴ میلیون دلاری دست یافته اند و قسمت سوم آن نیز با تغییر تاریخ اکران تابستان ۲۰۲۲ به سینما می آید. این مجموعه فیلم را «دیوید یتس»  کارگردانی می کند. 

انتهای پیام 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.