مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: ۷۱ هزار مددجوی کمیته امداد استان باید دفترچه بیمه سلامت دریافت کنند که تاکنون ۵۷ هزار و ۶۰۰ مددجو از این خدمت بهره مند شده اند.

صدور ۵۷ هزار دفترچه بیمه سلامت برای مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، دکتر علیرضا رمزی اظهار کرد: بیمه مددجویان کمیته امداد بر اساس تفاهمنامه سه جانبه بین وزارت بهداشت، کمیته امداد و سازمان بیمه سلامت از ابتدای سال ۱۳۹۸ به سازمان بیمه سلامت واگذار شده است.
وی ادامه داد: در گذشته مددجویان کمیته امداد با کارت بیمه از خدمات درمانی برخوردار می‌شدند که قرار گرفتن آنان زیر پوشش بیمه سلامت، تکریم مددجویان و دسترسی بیشتر به خدمات پزشکی را به دنبال دارد.
او اضافه کرد: طبق تفاهمنامه مزبور  بقیه مددجویان نیز به تدریج زیر پوشش قرار می گیرند.
مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان کمیته امداد از طریق پزشک خانواده و نظام ارجاع صورت می پذیرد و این در حالی است که هیچ وجهی برای سرانه درمان از آنها دریافت نشده و سرانه بیمه‌ای آنها از کمیته امداد به بیمه سلامت انتقال می‌یابد.
رمزی افزود: در حال حاضر سه میلیون و ۱۸۳ هزار و ۷۶۷ نفر در قالب پنج صندوق کارکنان دولت، بیمه روستایی، بیمه ایرانیان، بیمه سلامت همگانی و صندوق سایر اقشار زیر پوشش بیمه سلامت خراسان رضوی قرار دارند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.