کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: طرح تغییر نقشه ژئوپولوتیک خاورمیانه همیشه در دستور کار دموکرات‌ها بوده است و آنها دائماً روی مسأله تجزیه ایران و کشورهای آسیایی کار می‌کنند چرا که اگر این کشورها را کاملاً خرد کنند، حاکمیت و حکومت جهانی ماسونها تا آخر ادامه می‌یابد.

گسترش تفکر ماسونری و حفظ قدرت دلار خواسته‌های اصلی دموکرات‌هاست

ابوالفضل ظهره‌وندی در گفت‌وگو با قدس آنلاین در خصوص خاستگاه فکری و عملی دو حزب آمریکا بخصوص دموکرات‌ها گفت: آقای ترامپ بارها بر این موضوع تأکید کرده که وی هیچ گاه جمهوری خواه نیست، به این معنا که خاستگاه اقتصادی اجتماعی وی حزب جمهوری خواه باشد اما همیشه عنوان کرده که من نه عضو حزب جمهوریخواه هستم و نه عضو حزب دموکرات ولی جمهوری‌خواهان از آقای ترامپ حمایت می‌کنند. اصولاً جمهوری‌خواهان ایدئولوژیک و دارای پایه‌های مذهبی و اعتقادی هستند در حالی که اساساً دموکرات‌ها دین ندارد، یعنی دموکرات‌ها ترویج دهندگان و حامیان مسأله همجنس‌گرایی در آمریکا هستند. 

وی در این‌ باره خاطر نشان کرد: دموکرات‌ها مسائل را جهانی دنبال می‌کنند و قدرت را در سطح جهانی دنبال می‌کنند، به عبارتی همراه همیشگی صهیونیست‌ها به شمار می‌روند یعنی ۷۷ درصد یهودی‌های آمریکا به آقای بایدن رأی داده‌اند در حالی که همه فکر می‌کردند آقای ترامپ به دلیل اندیشه‌های شکل دهی به ظهور حضرت مسیح(ع) از اسرائیل دفاع کرده در حالی که اندیشه‌ها و آرمان‌های یهودیت با صهیونیزم متفاوت است لذا این هم تفاوت آشکاری در این موضوع بین آقای بایدن و ترامپ ایجاد می‌کند.

ظهره‌وندی درباره تفکر دموکراتها گفت: دموکرات‌ها ماسون هستند و شبکه نفوذ ماسونی آنها در سطح جهانی گسترده است لذا با ظرفیت‌های مختلف و استفاده از ابزارهای مختلف در سراسر دنیا به دنبال گسترش و نفوذ ماسونری‌ها هستند. باز به همین خاطر است که دموکراتها به دنبال رهبری جهانی هستند در صورتی که آقای ترامپ به این موضوع فکر نمی‌کند و یک ناسیونالیست افراطی است که فقط منافع ملت آمریکا را دنبال می‌کند یعنی آقای بایدن اصلاً هویت ملی را دنبال نمی‌کند بلکه شبکه ماسونی جهانی برای وی مهم و مطرح است به همین دلیل است که می‌گوید اگر به قدرت بازگردم دوباره رهبری جهانی را احیا می‌کنم به همین خاطر امکان دارد فردی در ایران باشد که از نظر دموکرات‌ها به مراتب با ارزش‌تر از یک نخبه صد درصد آمریکایی باشد، اگر این شخص ایرانی ماسونری فکر کند آنها وی را به نخبه آمریکایی ترجیح می‌دهند چون شبکه مافیایی به دنبال حفظ موقعیت جهانی دلار و گسترش صهیونیزم هستند.

ابوالفضل ظهره‌وندی در این باره خاطر نشان کرد: دموکرات‌ها در تمامی جنگ‌های منطقه حضور مستقیم و مؤثری داشته‌اند. آقای اوباما در ویرانی سوریه، در لشکر کشی به افغانستان و یمن و دموکراتها در ویرانی‌ها و اعمال فشار تحریمی به ایران و احیای داعش و طالبان بسیار مؤثر بوده است.

کارشناس مسائل بین‌الملل خاطر نشان کرد: دمکراتها در مجموع برای ایجاد بحران در غرب آسیا و در ایران از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده‌اند. دموکراتها نه تنها درایران بلکه در چین و روسیه هم در سراسر دنیا هر جایی که به نفع آنها بلاشد شبکه‌های نفوذ گسترده‌ای دارند؛ به همین خاطر خواهید دید که آقای بایدن چالش‌ها را با چین کاهش می‌دهد وسعی می‌کند از شبکه نفوذی که در داخل دارند برای تغییر روسیه و چین استفاده کند، به این دلیل است که روس‌ها طرفدار ترامپ بودند چون روس‌ها با وجود پوتین ناسیونالیزم روسی را دنبال می‌کنند و وجود ترامپ برای روسیه مهم است در حالی که موضوع با روی کار آمدن دموکراتها تفاوت می یابد.

کارشناس مسائل بین‌الملل خاطر نشان کرد: طرح تغییر نقشه ژئوپولوتیک خاورمیانه همیشه در دستور کار دموکرات‌ها بوده به این دلیل است که آنها دائماً روی تجزیه ایران و کشورهای آسیایی کار می‌کنند و تجزیه ایران جزو دستور کاردموکراتهاست ، چرا که اگر کشورها را کاملاً خرد کنند حاکمیت و حکومت جهانی ماسونها تا آخر ادامه می یابد.

ظهره وندی درباره دموکراتها تصریح نمود: در واقع دموکراتها نمایندگان شیطان هستند قطعاً آنها اگر بتوانند دنیا را منحرف و تجزیه کنند انجام می دهند. دموکراتها بسیار خطرناک هستند و آنها چیزی به نام دموکراسی را قبول ندارند، ماجرای انتخابات آمریکا نشان داد که چیزی به نام دموکراسی وجود خارجی ندارد و فقط یک فریبکاری است و اتفاقاً ابزار فریب دموکرات‌ها مسئله پرچمداری لیبرال دموکراسی است.

 آقای جوبایدن در انتخابات نشان داد هیچ راهکاری برای بهبود وضعیت اقتصادی حتی برای کرونا ندارد.در حالی که آقای ترامپ راهکار داشت. جمهوری خواهان هرچند از جنگ سخن می‌گویند اما اهل جنگ نیستند مثلاً آقای ترامپ می‌گوید شما ۷ تریلیون دلار برای جنگ درغرب آسیا هزینه کردید درحالی که باید خرج ملت آمریکا می‌کردید. قطعاً هزینه های جنگی که درغرب آسیا به مردم آمریکا تحمیل شده تنها به دلیل خواسته تجزیه ایران در تفکردموکرات‌هایی هزینه شده که آرمان جهانی گسترش رژیم صهیونیستی و حفظ تسلط دلار را دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.