کنسول SONY PLAYSTATION 5 در تست فروشگاه‌های خرده فروشی بیش از حد گرم شد.

گرمای بیش از حد پلی استیشن ۵ در برخی گزارش‌ها +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، دوره انتظار رو به پایان است زیرا خریداران، فروشگاه‌های مختلفی را پیدا کرده‌اند که می‌توانند Sony Playstation 5 را برای تهیه نسل بعدی کنسول بازی در آن سفارش دهند. پس عرضه جهانی این کنسول محبوب نزدیک است، در موج اول ، تحویل کنسول های پیش سفارش شده از 12 نوامبر آغاز می‌شود. حتی قبل از شروع فروش ، این کنسول کمبود عرضه داشت و باید دید از پس تقاضا مشتریان در مدت زمان کوتاه بر می‌آید یا خیر.

اکنون می شود Sony PlayStation 5 را در غرفه‌های نمایشگاهی از بزرگترین فروشگاه‌های فیزیکی مشاهده کرد. تعدادی از کاربران از این فرصت استفاده کرده‌اند و حتی یکی از آنها موفق شد لحظه‌ای را که کنسول پیامی را مبنی بر گرم شدن بیش از حد و نیاز به راه اندازی مجدد سیستم برای خنک شدن کنسول صادر کرد، ثبت کند.



سونی PlayStation 5 در یک فروشگاه بیش از حد گرم شده است

بسیاری در تفسیر این حادثه، به عنوان تأیید مشکل در خروجی خنک کننده در Sony PlayStation 5 موفق شدند، اما این احتمال وجود دارد که با خرابی یک مدل دستگاه از تولید انبوه یک شرکت روبه‌رو شویم ، بلکه واقعیت این است که این کنسول در شرایط نامساعد کار کرده است، عکس نشان می‌دهد که این کنسول در یک شیشه محصور است، جایی که فضای کافی برای خروج هوای گرم وجود ندارد و این ممکن است باعث گرم شدن بیش از حد کنسول شود.



جالب اینجاست که به گفته یکی از توسعه دهندگان، که اوایل موفق به بررسی دمای سه کنسول PlayStation 5 ، Xbox Series S و Xbox Series X شده بود ، جالب است بدانید در اوج کار، پلی استیشن 5 تا 65 درجه سانتیگراد گرم می‌شود و این بدترین نتیجه در بین هر سه کنسول است.

به یاد بیاورید که برای خلاص شدن از شر گرما ، Sony PlayStation 5 به یک خنک کننده 120 میلی متری مجهز شده است که وظیفه خنک سازی دو طرف کنسول را بر عهده دارد. اما این سیستم چه مقدار در رفع گرما از کنسول مؤثر است؟ از اولین بررسی‌های کاربران که در هفته‌های آتی منتشر خواهد شد اطلاعات مفیدی می‌توانیم کسب کنیم.

مقایسه مشخصات Sony PS5 با Microsoft Xbox Series X

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.