رییس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشمر گفت: ١٨ هزار و ۶۴۰ نفر آموزشهای مرتبط با آمران سلامت را در شهرستانهای کاشمر، خلیل آباد و کوهسرخ فرا گرفتند.

 ارائه آموزشهای مرتبط با آمران سلامت به ١٨ هزار و ۶۰۰ نفر در کاشمر

به گزارش قدس آنلاین، احمد رضاپور  اظهار کرد: طرح ملی آمران سلامت با مشارکت فعالانه پرسنل و اعضای جمعیت هلال احمر در سه شهرستان‌ حوزه خدماتی این شعبه طی مدت ١٠ روز به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ٣۴۴ نفر - روز عضو جوان و داوطلب در قالب ۱۲ پایگاه و خانه هلال شامل پنج تیم ثابت و هفت تیم سیار خدمت رسانی کردند.

 رییس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشمر گفت: این خدمات شامل آموزش چهره به چهره پروتکل‌های بهداشتی و تذکر لسانی به اصناف و عموم مردم برای رعایت نکات بهداشتی، دعوت از مردم به پویش "من ماسک می‌زنم " و توزیع پنج هزار و ۳۴۵ عدد ماسک بهداشتی با حضور در میادین و معابر اصلی شهرها و روستاها، ادارات، مراکز تجاری، تفریحی، فرهنگی، مذهبی و آموزشی بوده است.

رضاپور با اشاره به این که هدف این طرح حمایت بهداشتی از اقشار آسیب پذیر جامعه در مواجه با کروناست افزود: تعدادی از اکیپ‌ها به صورت سیار در مناطق آسیب پذیر و روستایی حضور یافته و ضمن آموزش چهره به چهره، به افراد ماسک بهداشتی هدیه کردند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.