همدان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در حال حاضر یک هزار و ۱۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان همدان بستری هستند که این تعداد نشانه حجم بالای افراد درگیر با این ویروس است.

حجم بالایی درهمدان درگیر ویروس کرونا هستند

 به گزارش قدس آنلاین ، رشید حیدری مقدم صبح شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا بر رعایت پروتکل‌ها توسط مردم در راستای کاهش ابتلاء به کرونا در استان همدان اظهار کرد : متأسفانه تماس‌های درون خانوادگی با ۵۳ درصد علت ابتلاء به کرونا به یک خطر اساسی تبدیل شده که خانواده‌ها باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

حیدری مقدم با بیان اینکه هم اکنون یک هزار و ۱۰۰ بیمار در بیمارستان‌های استان همدان به علت بیماری کرونا بستری هستند که این نشان دهنده حجم بالای بیماران مبتلا به کرونا در استان همدان است، گفت: در حال حاضر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان همدان از ۵۴ به ۷۰ درصد رسیده است.

وی افزود :ابتلای کارمندان ادارات به کرونا در استان همدان افزایش پیدا کرده و باید مراقبت بیشتری صورت گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان  ادامه داد :متأسفانه علیرغم این رعایت آمار مبتلایان به کرونا روز به روز در حال افزایش است.

حیدری مقدم با تاکید بر اینکه باید تجمعات در سطح شهر همدان کاهش پیدا کند و به حداقل برسد تا از این شرایط عبور کنیم، گفت: شرایط استان همدان به لحاظ شیوع کرونا قرمز و رعایت پروتکل‌ها و نکات بهداشتی مورد تاکید است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.