رئیس مجلس در پیامی خطاب به رئیس مجلس افعانستان حمله تروریستس به دانشگاه کابل را محکوم کرد.

پیام تسلیت قالیباف به رئیس مجلس افعانستان: با وحدت می توان ریشه تروریسم را خشکاند

قدس آنلاین: محمد باقر قالیباف در پیامی به میر رحمان رحمانی رئیس مجلس ولسی جرگه جمهوری اسلامی افغانستان حمله تروریستی به دانشجویان دانشگاه کابل را محکوم کرد و بر همفکری و همکاری کشورهای منطقه برای خشکاندن افراطی گری و تروریسم تأکید کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای میررحمان رحمانی
رئیس محترم ولسی جرگه جمهوری اسلامی افغانستان

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

با کمال تاسف و تاثر از حمله تروریستی به دانشگاه کابل که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از دانشجویان و اساتید این مرکز علمی و آموزشی شد، مطلع گردیدم.

ضمن محکومیت شدید این اقدام جنایتکارانه که موجب جریحه دار شدن وجدان‌های بیدار بشری است. یقین دارم اقدام تروریستی در به شهادت رساندن مجاهدان عرصه علم، آموزش و فناوری نمی‌تواند خللی در اراده ملت مقاوم افغانستان در مسیر امنیت، آبادانی و تقویت صلح و ثبات ایجاد نماید.

اعتقاد راسخ دارم با وحدت، همفکری و همکاری کشورهای منطقه می‌توان ریشه افراطی گری و تروریسم را خشکاند و مانع تکرار چنین جنایت‌های ناقض صلح و امنیت شد.

عالیجناب، با اغتنام از فرصت؛ ضمن ابراز همدردی با جنابعالی، دولت، ملت و نمایندگان شریف پارلمان کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی افغانستان، از درگاه خداوند منان برای شهدا اجر جزیل، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت می‌نمایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.