قیمت خودرو امروز در حالی با سقوط آزاد روبرو شد که بررسی ها نشان می دهد قیمت انواع خودرو بین ۱۰ میلیون تا ۲ میلیارد تومان کاهش یافته است.

بازار خودرو یخ زد/۲۰۶ بیش از ۵۰ میلیون تومان ریخت

به گزارش قدس آنلاین، بازار خودرو امروز با کاهش شدید خرید و فروش در بازار روبرو شد و به گفته حبیب‌الله کاشانی نسب حتی یک مورد خرید و فروش در بازار صورت نگرفته است .

 نائب رییس اتحادیه نمایشگاه داران در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین تاکید کرد: ریزش قیمت دلار ، دلالان بازار خودرو را نقره‌داغ کرد و حالا کسانی که به امید قیمت‌های بالاتر خودرو خریدند و سبب شدند خودرو کالایی مصرفی نباشد و به ابزاری برای سرمایه‌ذاری تبدیل شود، باید آماده زیان بزرگ باشند .

 او در جواب این پرسش که آیا حقیقت دارد پراید ۱۱۱ به قیمت ۹۰ میلیون تومان هم مشتری ندارد، گفت: بله این موضوع حقیقت دارد، امروز بازار با افزایش قابل توجه فروشنده و کاهش عجیب خریدار روبرو شد به طوری که کسی حاضر نبود خودرویی را به قیمت ۵۰ میلیون تومان ارزان تر از هفته قبل نیز بخرد .

 وی در توضیح این مطلب ادامه داد: به عنوان مثال قیمت خودروی ۲۰۶ به ۲۶۰ میلیون تومان رسیده بود اما حتی خریداران پیشنهاد ۲۱۰ میلیون تومان را نیز نپذیرفتند .

 او با اشاره به اینکه سرمایه گذاران و کسانی که به قصد سرمایه گذاری وارد این بازار شدند، به سرعت در حال خروج از بازار هستند، گفت: بی تردید در روزهای آینده قیمت‌ها روندی ریزشی را تجربه می کند و امروز می توانم بگویم به واسطه نبود خرید و فروش در بازار، خودرو بی‌قیمت شد.

او گفت: با توجه به تحولات رخ داده پیش بینی ا این است که تولید افزایش یابد و در نتیجه قیمت خودرو در بازار محدوده ای بین ۲۰ تا ۵۰ درصد بالاتر از قیمت کارخانه باشد پس روزهای آینده روزهای بسیار مهمی برای بازار خودرو خواهد بود.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    0 0
    افرادی که به قصد سرمایه گزاری خودرو خریدن نگران نباشن کافیه چند ماه صبر کنن دوباره قیمتها میره بالا