مدیر مرکز آموزشی - پژوهشی درمانی قائم (عج) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این مرکز با در نظر گرفتن بخشهای ویژه برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی، آماده خدمت رسانی در شرایط بحرانی است.

افزایش بخشهای ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان قائم (عج) مشهد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر حسن خداپرست افزود: با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ بیمارستان قائم (عج) مشهد نیز در رده بیمارستانهای خدمت رسان به افراد مبتلا به این بیماری در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای این منظور طبقه منفی ۲ این بیمارستان، بخش اعصاب یک کرونا و سی. سی. یو تازه تاسیس شده بیمارستان در قالب ای. سی. یو کرونا با ۱۴ تخت آماده خدمت رسانی به بیماران کرونایی است. علاوه بر این در بخش آنفلوآنزا نیز ۱۴ تخت برای این بیماران در نظر گرفته شده است.

مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم (عج) مشهد با بیان اینکه در ورودی اورژانس این مرکز نیز ۲۰ تخت اورژانس برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است گفت: بخش حاد ۲ نیز با ۲۰ تخت آی. سی. یو در اختیار بیماران کرونایی قرار دارد.

خداپرست افزود: تجهیزات حفاظت فردی نیز به صورت کامل در اختیار نیروهای خدوم در بخش های ویژه کرونا قرار دارد و به تیم درمان سایر بخش ها نیز ضمن ارائه تجهیزات حفاظت فردی آموزش هایی در خصوص نحوه مراقبت از بیمارانی که شاید ناقلان بدون علامت باشند، ارائه شده است.

وی ادامه داد: بیماران بسیاری هستند که با علایم سکته مغزی یا ناراحتی کلیوی به این بیمارستان مراجعه می کنند که پس از آزمایشات لازم مشخص می شود مبتلا به کرونا هستند بنابراین آموزش به تیم درمان برای حساس سازی نسبت به این دسته از بیماران نیز انجام شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.