بارشهای رگباری همراه با روند کاهشی دما از عصر امروز یکشنبه در مناطق مختلف استان خراسان رضوی آغاز شده و به طور متناوب تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

آسمان خراسان رضوی از امروز بارانی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: مرحله اول این بارشها در نواحی شمالی، مرکزی و  غرب استان همراه با سرعت وزش باد و کاهش محسوس دما رخ می‌دهد و تا ظهر روز دوشنبه ادامه دارد.

زهرا آهنگرزاده افزود: بارشهای رگباری دوباره از روز چهارشنبه هفته جاری آغاز شده و تا روز پنجشنبه بیشتر مناطق خراسان رضوی را در برمی گیرد.

وی با اشاره به کاهش حدود ۱۰ درجه‌ای دما در خراسان رضوی از امروز یکشنبه تا صبح روز سه‌شنبه ادامه داد: بیشینه دمای هوای دیروز مشهد ۲۶ درجه سلسیوس بود که امروز به ۲۰ درجه و روز دوشنبه به ۱۵ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی این مدت کمینه دمای هوا در مناطق سردسیر استان خراسان رضوی به زیر صفر و کمینه دمای هوای مشهد از هفت به دو درجه خواهد رسید.

آهنگرزاده افزود: قوچان با کمینه دمای چهار درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

وی ادامه داد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان تایباد با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.