خراسان شمالی- سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از ارائه خدمت به ۷۳ هزار و ۷۴۵ نفر از مردم توسط جوانان و داوطلبان هلال احمر خراسان شمالی در طرح آمران سلامت خبر داد.

ارائه خدمت به بیش از ۷۳ هزار نفر در طرح آمران سلامت خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی؛ ابوالفضل محبان با اشاره به همکاری یک هزار و ۴۸۷ نفر از اعضای جوان و داوطلب در اجرای این طرح ملی در استان افزود: طی این طرح، ۳۲ هزار و ۴۵۰ عدد ماسک بین شهروندان توزیع و ۱۸۰ لیتر مایع ضدعفونی کننده مصرف شده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۵ تیم در طرح آمران سلامت استان فعال بودند، گفت: این طرح در تمامی شهرستان‌های استان انجام شد که تیم‌های فعال برای اجرای آن در پایگاه‌های ثابت، سیار، خانه‌های هلال و سمن‌ها مستقر شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طرح ملی آمران سلامت در پی فرمایشات رهبر معظم انقلاب و به منظور استفاده از نیروهای جوان و داوطلب برای مقابله با کرونا اجرا شد. پیش از این نیز امدادگران، نجاتگران، جوانان و داوطلبان هلال احمر «طرح پایش و غربالگری کووید ۱۹» را در مبادی ورودی و خروجی استان اجرا کردند که نشان از دغدغه هلال احمر در مقابله با بیماری کرونا دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.