۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
کد خبر: 727070

رئیس کل دادگستری گلستان از دستگیری فردی خبر داد که با معرفی خود به عنوان قاضی دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، از مردم کلاهبرداری می کرد.

کلاهبرداری میلیونی قاضی قلابی در گلستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دادگستری‌ گلستان، هادی هاشمیان گفت: این فرد به علت تشابه فامیلی با یکی از قضات استان، خود را قاضی دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در تهران معرفی کرده بود و با این ادعا که می تواند در پرونده ها اعمال نفوذ کند، از افراد پول می گرفت.

وی افزود: پس از دریافت گزارش های مردمی مبنی بر این که فردی با این ادعا که قاضی است از مردم پول دریافت می کند، موضوع در دستور کار حفاظت و اطلاعات دادگستری استان قرار گرفت و پس از یک ماه رصد اطلاعاتی، متهم شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.

هاشمیان بیان کرد: فقط در یک پرونده با این ادعا که می تواند ماشین های لوکس توقیف شده از متهمان را چند صد میلیون تومان زیر قیمت بازار تهیه کند، ۷۰۰ میلیون تومان گرفت اما پس از دریافت پول غیب شد.

رییس کل دادگستری گلستان تصریح کرد: این فرد چند سال پیش هم به اتهام کارچاق کنی دستگیر و محکوم شده بود اما پس از گذراندن دوران محکومیت، دوباره کارهای مجرمانه اش را از سر گرفته است.

 هاشمیان از افرادی که به این شیوه از آنان کلاهبرداری شده خواست: برای طرح شکایت به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مراجعه کنند و یا با شماره ۱۵۸۰ تماس بگیرند و اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.