مدیر خدمات آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: با توجه به اعلام رسمی سازمان سنجش تعداد ۶ هزار و ۳۵۷ نفر از داوطلبان رشته‌های آموزشی در آزمون‌های ورودی به مقاطع مختلف این دانشگاه در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ پذیرفته شدند.

پذیرش بیش از ۶ هزار دانشجوی جدید در دانشگاه فردوسی مشهد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر جواد ساده افزود: درسال تحصیلی جدید و در مقطع کارشناسی تعداد سه هزار و ۱۹۵ نفر واجد حضور در این دانشگاه شدند که طبق اعلام معاونت آموزشی دانشگاه، این دانشجویان از روز شنبه ۱۷ آبان ماه تحصیل خود را به صورت مجازی آغاز کردند.

وی ادامه داد: در مقطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد نیز  ۲ هزار و ۵۵۲ نفر توانستند پس از طی مراحل آزمون ورودی در این دانشگاه پذیرفته شوند و سال تحصیلی خود را از روز شنبه ۱۰ آبان ماه به صورت غیر حضوری آغاز کنند.

مدیر خدمات آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به پذیرش ۵۰۹ نفر در مقطع دکتری گفت: این دانشجویان نیز بعد از شرکت در آزمون و اعلام چند برابر ظرفیت به دانشگاه، در مصاحبه‌هایی که به صورت غیر حضوری ترتیب داده شد شرکت کردند و با کسب نمره قابل قبول توانستند مجوز ثبت نام در این دانشگاه را به دست آورند.

ساده افزود: در رشته دکتری عمومی دامپزشکی تعداد ۹۱ نفر و دکتری تخصصی دامپزشکی نیز ۱۰ نفر توانستند شرایط حضور در این دانشگاه را به دست آورند.

وی ادامه داد: با توجه به دستورالعملهای بهداشتی، تمام کلاس‌های آموزشی دانشجویان نو ورود این دانشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.