رییس اتاق اصناف مشهد گفت: پیرو مصوبه اخیر ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت یک ماهه فعالیت مشاغل غیرضرور از ساعت ۱۸ فردا بعد از ظهر، صنوف غیرضرور مشهد نیز از این ساعت تا صبح روز آینده تعطیل خواهند بود.

صنوف غیرضرور مشهد از فردا به صورت نیمه وقت فعالیت می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، محمود بنانژاد  اظهار کرد: اجرای مصوبه مزبور از فردا فقط شامل صنوف غیرضرور مستقر در پاساژها و مجتمع‌های تجاری، بازارهای سرپوشیده در مشهد خواهد بود و نحوه فعالیت سایر مشاغل غیرضرور در حاشیه خیابانها براساس این مصوبه، مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: صنوف ضروری مثل نانواییها، قصابی‌ها، فروشندگان میوه و تره بار، فروشندگان مواد غذایی در مشهد مشمول مصوبه مزبور نخواهند بود و فعالیت آنها بدون محدودیت در طول روز ادامه خواهد داشت. 

رییس اتاق اصناف مشهد از روسای اتحادیه‌های صنفی خواست تا در خصوص اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر نیمه وقت شدن فعالیت صنوف مذکور نظارت دقیق و کافی بر واحدهای صنفی تحت پوشش خود اعمال کنند.

بنانژاد ضمن تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توسط واحدهای صنفی گفت: همه واحدهای صنفی موظف به رعایت کامل این شیوه نامه ها بوده و به ویژه به واحدهای صنفی مرتبط با مواد غذایی تاکید می‌شود تا نسبت به رعایت موارد بهداشتی تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.