رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با اختصاص سهمیه‌های جدید روغن نباتی به این استان و توزیع آن در شبکه داخلی، کمبود این ماده غذایی برطرف شده و به حد تعادل رسیده است.

وضعیت روغن نباتی در خراسان رضوی به حد تعادل رسید

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا رجوعی  افزود: تاکنون ۲ هزار تن روغن نباتی طرح تنظیم بازار با قیمت مصوب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شبکه منتخب صنفی و تعاونیهای مصرف کارگری و کارمندی استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، قرار است هزار و ۶۱۸ تن روغن نباتی از محل طرح تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران توزیع شود که صدور حواله‌های آن از دیروز آغاز شده است.

رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بخش زیادی از روغن خام سهمیه خراسان رضوی که به واحدهای تولیدی خارج از استان اختصاص یافته و قرار بود از طریق آنها روغن مورد نیاز بخش خانوار استان تامین شود، نیز انجام گرفته و باقی آن در حال پیگیری است.

وی در باره گوشت مرغ نیز افزود: هم اینک قیمت گوشت مرغ کشتار روز در بازار استان به ازای هر کیلو گرم ۲۱۰ هزار ریال است که این قیمت کمتر از میانگین کشوری آن است.

رجوعی ادامه داد: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، خروج گوشت مرغ و صادرات آن از خراسان رضوی ممنوع است.

وی گفت:  هم اکنون گوشت مرغ منجمد طرح تنظیم بازار به ازای هر کیلوگرم ۱۴۹ هزار ریال در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونیهای مصرف کارگری و کارمندی و شبکه منتخب صنفی خراسان رضوی در حال توزیع است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.