حسن تفتیان؛ قهرمان بین‌المللی دو و میدانی ایران گفت: تمام جامعه ورزش ارادت ویژه‌ای به اهل بیت(ع) دارند.

تمام جامعه ورزش ارادت ویژه‌ای به اهل بیت(ع) دارند

به گزارش قدس آنلاین حسن تفتیان در گفت‌وگو با تسنیم  با اشاره به توهین یک ورزشکار مشهدی به مقدسات دینی ضمن محکومیت آن اظهار داشت: اهل بیت (ع) و مقدسات خط قرمز ما ایرانیان و شیعیان است و اعتقاد قلبی و ارادت ورزشکاران به اهل بیت(ع) به ویژه حضرت رضا(ع) بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: ما ورزشکاران در لحظات سخت و حساس مسابقات با توسل به ائمه اطهار(ع) انرژی مضاعف گرفته و ارادت خود را در میدان ورزشی به ویژه عرصه بین‌المللی و المپیک  با مزین کردن پیراهن خود به نام مبارکشان و به زبان آوردن نامشان نشان می‌دهیم و این اقدامات از سوی جامعه ورزشی صبغه طولانی دارد.

این قهرمان دو ومیدانی کشورمان بیان داشت: بنده خراسانی هستم و این اعتقاد قلبی را دارم که اگر به چنین جایگاهی رسیده‌ام به دلیل توجه و عنایت حضرت رضا(ع) بوده و دقیقا در زمان مسابقات ملی و بین‌المللی که در آن شرکت داشتم خانواده من در حرم امام رضا(ع) بودند.

وی توهین اخیر به مقدسات را از سوی یک ورزشکار امری ناپسند و غیرقابل قبول عنوان کرد و خواستار محکومیت وی از سوی مسئولان مربوطه شد.

تفتیان در پایان گفت: این اقدامات موهن نمی‌تواند ذره‌ای در اعتقادات قلبی ورزشکاران به مقدسات تاثیری داشته باشد و اگر یک نفر از جامعه ورزشی این اقدام را انجام می‌دهد نمی‌توان آن را به کل جامعه ورزشی تعمیم داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.