هنوز متحیریم آیا این اتفاق از فرزند خانواده ای سرزده که مادرش عشق اهل بیت نام فرزندان خود را محسن حسن و علیرضا و... گذاشته است.

عذرخواهی خانواده تبریزی از مردم و ابراز برائت از هتک حرمت معصومین (ع)

به گزارش خبرگزاری قدس آنلاین خانواده تبریزی  در نامه‌ای  از مردم  بابت هتک حرمت معصومین (ع)   عذرخواهی و ابراز برائت از کردند.

 متن نامه خانواده تبریزی به شرح زیر است؛

سلام و خاکساری و اعتذار به پیشگاه آقا رسول الله صل الله علیه و آله و بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا و ائمه اطهار و حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ما خانواده تبریزی از هرگونه اسائه ادب به ساحت خاندان نبوت و امامت تبری می جوییم و بابت آنچه در فضای مجازی رخ داده و مایع تحیر و تالم ماست و قلوب ما بیش از همه محزون و مکدر نموده از علمای اعلام و خصوصاً مقام معظم رهبری پیروان اهل بیت امت حزب‌الله خانواده عزیز شهدا اهالی هیئت و جلسات که خود نیز اگر قابل باشیم عضوی از آنها هستیم پوزش می طلبیم و عذرخواهیم

به خاطر آنچه هنوز نمی دانیم چگونه سر زده و باعث خدشه دار شدن روح و روان هم وطنان عزیزمان شده است خواهیم شرمنده و روسیاه اهل بیت علیه السلام هستیم که نعمت روضه و سفره داری امام حسین علیه السلام و برپایی مجالس عزاداری را به ما نیز ارزانی داشتند تا خانواده ما نیز به سهم بسیار ناچیز خود توفیق داشته زیر لوای امام حسین علیه السلام عزاداری کنیم و در حرم و عتبات شریفشان زائر باشیم پس هرگونه بی‌حرمتی به نمکدان این سفره ما را نیز مکدر و محزون کرده و می کند چه رسد اتفاقی که ما را نیز غافلگیر کرده و هنوز متحیریم آیا این اتفاق از فرزند خانواده ای سرزده که مادرش عشق اهل بیت نام فرزندان خود را محسن حسن و علیرضا و... گذاشته است.

بار دیگر از ساحت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف که هستیمان فدایش باشد ولی نعمتمان امام رضا علیه السلام طلب پوزش و عفو می‌کنیم و ضمن تبری از هرگونه بی ادبی به معصومین علیه السلام مجدد و مکرر از هموطنان اهل بیتی عزیزمان عذرخواه و شرمساریم در پایان ضمن پایبندی و احترام به قانون و با امید به رافت اسلامی با پیگیری پرونده از مجاری قانونی تا روشن شدن موضوع در خصوص این جوان حسن عاقبت ایشان و همه جوانان ما را از خداوند منان و رحیم خواستاریم.

 انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.