قیمت خودرو در بازار امروز به رغم برگشت دلار به کانال ۲۴ هزار تومان همچنان به عقب نشینی خود ادامه داد.

آخرین قیمت خودرو در بازار/ قیمت 206 از 200 میلیون تومان کمتر شد

به گزارش قدس آنلاین، امروز قیمت‌ها در بازارهای جهانی با کاهش قابل توجه روبرو بودند و بسیاری از آگهی دهندگان با ذکر عبارت هایی نظیر فروش فوری، به قیمت رسیده، آماده تحویل و البته قابل تخفیف در صدد جلب رضایت مشتریان هستند.

 نعمت‌الله کاشانی نسب ، نائب رییس اتحادیه نمایشگاه داران به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: خودرو این روزها در بازار بی‌قیمت است و حتی قیمت‌هایی که اعلام می کنند خرید و فروشی در بازار ندارند و همین امر نشان می دهد هنوز قیمت موثری در بازار وجود ندارد .

او با اشاره به اینکه بسیاری از خریداران خودرو ، با هدف کسب سود دست به خرید خودرو زده‌اند، گفت: این افراد باید آماده فروش در قیمت‌های پایین‌تر باشند.

وی در پاسخ به این سئوال که قیمت پراید به کمتر از صد میلیون تومان رسیده است یا خیر؟ با تایید این اتفاق گفت پراید در این محدوده قیمتی ۹۵ میلیون تومانی خریداری ندارد .

 وی قیمت ۲۰۶ را کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد. گزارش های رسیده از بازار نشان می دهد قیمت تیبا ۲ نیز به ۱۳۰ میلیون تومان رسید و هر دستگاه ساینا کاهش قیمتی تا محدوده ۱۴۵ میلیون تومان را تجربه کرد. بر این اساس نرخ سمن ال ایکس ۱۸۷ میلیون تومان و قیمت پژو ۴۰۵ بنزینی برابر با ۱۹۵ میلیون در آگهی‌ها اعلام شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید محسن IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    0 1
    هموطن عزیز در شهرستانها در نشر این پیام و رساندش به دست نمایندگان در مجلس و مسئولین استانی و کشوری تلاش و کوشش کنید با توجه به سیستم ظالمانه قرعه کشی خودرو که درصد برندگان شهرستانهای کوچک بسیار بسیار کم بوده لازم است جهت رعایت عدالت نسبت توزیع خودرو برای هر استان به نسبت درصد جمعیت آن استان به کل کشور برای آن استان اختصاص پیدا کند چون در سیستم الان مردم استانهاو شهرستانهای کم جمعیت و محروم امکان برنده شدنشان بسیار کم می باشد چون استانهاو شهرستانهای پرجمعیت اکثر خودرو ها را برنده شده و شهرستانهای کوچک و محروم به ندرت برنده می شوند که اگر به لیست برندگان قرعه کشی خودروسازان در سایت هایشان نگاهی بیندازید متوجه میشویدکه تعداد زیادی از شهرستانهای کل کشور شانس بسیار کمی جهت برنده شدن داشته و دارند در حالی که بایستی مثل توزیع بودجه کشوری به نسبت جمعیت در قضیه تخصیص خودرو هم به نسبت درصد جمعیت کشوری می بایست سهم هر شهرستان جهت دریافت خودرو اختصاص پیدا کند تا همه ملت ایران بطور مساوی شانس برنده شدن داشته باشند بنابراین بر مسئولین امر لازم است برای هر استان و شهرستان به نسبت جمعیتش به کل کشور خودرو اختصاص یابد که این امر هم با توجه به کد ملی هر شهرستان قابل شناسایی است از نمایندگان محترم در مجلس و مسئولین خواستاریم جهت احقاق حق این مردم در این خصوص تمام تلاش خود را انجام دهند