سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم تیم ملی بوسنی در همه مسابقات خود به غیر از بازی مقابل ایران، پیروز باشد.

امیدوارم بوسنی غیر از دیدار با ایران همیشه برنده باشد

قدس آنلاین: تیم ملی فوتبال ایران قرار است از ساعت ۲۰:۳۰ پنجشنبه ۲۲ آبان در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی بوسنی و هرزگوین برود. «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی ایران در آستانه این دیدار در گفت و گو با یک سایت بوسنیایی اظهار داشت: ایران کشوری بسیار مهمان‌نواز است.   هرکسی که فقط یک روز در ایران حاضر باشد، بدون شک این حرف را می‌زند.

وی افزود: ایران در کنار ژاپن بهترین تیم‌های آسیا هستند. رده‌بندی فیفا این ادعا را تایید می‌کند. فوتبال ایران هر سال پیشرفت می‌کند و باعث افتخارم است که هدایت این تیم را برعهده دارم.

اسکوچیچ درباره مدرسه فوتبال رییکا کرواسی گفت: از چندین دهه گذشته باشگاه رییکا مدرسه فوتبال مشهوری داشته است. من هم پرورش‌یافته این مدرسه هستم و در کنار بازیکنان مشهوری بازی کردم.

اسکوچیچ در ادامه درباره حضورش در لیگ اسپانیا نیز گفت: اولین بازیکن کرواسی بودم که به لیگ اسپانیا رفتم و به لاس پالماس ملحق شدم. اگرچه فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم ولی در نهایت به دسته پایین سقوط کردیم.

سرمربی ایران درباره آغاز کار مربیگری با تیم شهر زادگاهش گفت: در ابتدا با «الویس سکوریا» کار مربیگری را آغاز کردم. در ادامه در کشورهای کویت، ایران، عربستان، کرواسی و اسلوونی مربیگری کردم. در ابتدای مربیگری‌ام فلسفه «ایویتسا اوسیم» اسطوره یوگسلاوی را دنبال کردم. به عنوان یک مربی مبتدی شیوه او را تقلید کردم. می‌خواهم با اوسیم در دیدار با بوسنی ملاقات داشته باشم البته می‌دانم او وضعیت جسمانی خوبی ندارد که برای او آرزوی سلامتی می‌کنم.

اسکوچیچ درباره تیم ملی بوسنی گفت: نیاز نیست درباره بازیکنان بزرگی چون «ادین ژکو» و «میرالم پیانیچ» حرف بزنم چون بازیکنانی جهانی هستند. همیشه تیم ملی بوسنی بازیکنانی در سطح اول جهان داشت. آرزو می‌کنم تیم ملی بوسنی در تمام بازی‌های پیش‌رو برنده باشد به غیر از بازی با ایران.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.