هرچه به عرضه PS۵ نزدیکتر می شویم مقایسه کنسول‌های بازی و تفاوت‌های آن ها با یک دیگر بسیار داغ تر می‌شود، در ادامه این مقایسه‌های پر هیجان، به مقایسه سرعت دانلود دو دستگاه جذاب از یک خانواده می‌پردازیم.

مقایسه تست سرعت دانلود بازی Play station ۵ و PS۴

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، دستگاه Sony PlayStation ۵ یک کنسول بازی نسل جدید سونی است و بدیهی است که از سخت افزار بهتری برخوردار باشد، در حالی که منتظر هستیم این دستگاه به دست کاربران برسد، مقایسه‌هایی از قبل بین این دو کنسول انجام شده است و اگر نسل قبلی بهتر از نسل جدید باشد یک شکست و ضعف برای سونی به حساب می آید. از نظر سرعت بارگذاری بازی ها ، Sony PS۵ بسیار سریعتر از مدل قبلی خود است، اما بیایید بررسی کنیم در سرعت دانلود بازی، وضعیت بین این دو کنسول محبوب چگونه است؟!

اخیراً ، USgamer تست سرعت دانلود بازی را بین Sony PS۵ و Sony PS۴ Pro انجام داده است. برای دریافت نتایج دقیق، هر دو کنسول از طریق کابل LAN به یک روتر متصل شدند. جزئیات اینترنت عبارتند از: سرعت اینترنت از Verizon FIOS - ۷۵۶ مگابیت بر ثانیه تا بالاترین سرعت ۹۳۹ مگابیت بر ثانیه است. این تست بارگیری بازی، شامل زمان دانلود ، نصب کامل و اجرا بازی می‌شود.



سایت USgamer از دو بازی برای این آزمون استفاده کرد. این مجموعه یکی از بازی‌ها را "کوچک" در نظر می‌گیرد در حالی که دیگری "متوسط" است. برای تست بازی کوچک ، از Disgaea ۵ استفاده شده است که حجم آن ۶.۵۸ گیگابایت است. با این حال ، برای بازی در اندازه متوسط ​​، از Fist of the North Star: Lost Paradise که ۳۶.۶ گیگابایت حجم دارد استفاده کرد. بیایید نتایج هر دو بازی را مشاهده کنیم:

نتایج تست سرعت در بازی (Disgaea ۵ (۶.۵۸G

زمان بارگیری ۱۰ دقیقه و ۴۲ ثانیه :PlayStation ۴ Pro

زمان بارگیری ۱ دقیقه و ۵۸ ثانیه :PlayStation ۵

انتقال بازی به هارد اکسترنال نیز حدود ۱ دقیقه طول می کشد تا روی هر دو سیستم اجرا شود.

همان طور که مشاهده می‌کنیم در تست اول فاصله بین دو دستگاه بسیار چشمگیر است و Play station ۵ حدود ۱۰ برابر سریع تر بارگیری را انجام داده است.

نتایج تست سرعت در بازی Fist of the North Star: Lost 

(Paradise (۳۶.۶GB

زمان بارگیری ۵۸ دقیقه و ۳۴ ثانیه :PlayStation ۴ Pro

زمان بارگیری ۷ دقیقه و ۱ ثانیه :PlayStation ۵

می‌توانیم با مشاهده نتایج این تست‌ها، دریابیم که تفاوت قابل توجهی در زمان بارگیری بین Ps۴ Pro و Sony PS۵ وجود دارد، برای بازی در اندازه متوسط ​​، از تقریباً یک ساعت به کمتر از ده دقیقه در PS۵ کاهش یافت و این یک اختلاف شگفت‌انگیز از نظر زمان بارگیری است.



البته PS۴ Pro از نظر سرعت بارگیری سریعتر از Sony PlayStation ۴ است. بنابراین در PS۵ ، سونی از نظر سرعت بارگیری یک پیشرفت جالب و گسترده داشته است و این زمانی بیشتر به چشم می آید که کاربرات با شبکه های ۵G مزایای اینترنت سریع را می بینند. مطمئناً ، کسانی که ۴G LTE سریع دارند نیز از مزایای بارگیری سریع بهره‌مند می‌شوند. با این حال ، بسیاری از افراد با اینترنت آهسته برای بارگیری یک بازی باید منتظر نتایج مختلف باشند.

نظر شما در مورد سرعت دانلود بازی در Sony PS۵ و نتایج تست بین این دو کنسول محبوب چیست؟ اگر نظری‌ در این مورد دارید برای ما ارسال کنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.