علی نوری/ رئیس مرکز بهداشت بردسکن گفت: در پی برگزاری یک مجلس عروسی در یکی از مناططق عشایری بردسکن که دو هفته قبل برگزار شد متاسفانه ۱۵۰ نفر از شرکت کنندگان این مجلس مبتلا به کرونا شدند.

مبتلا شدن ۱۵۰ نفر  از شرکت کنندگان  یک مجلس عروسی به کرونا  در بردسکن

مهندس حسین امامیان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:  بردسکن از وضعیت قرمز خارج  و به  سمت سیاه شدن است و درحال حاضر تنها ۱۲۵ نفر از پرسنل حوزه بهداشت و درمان  شهرستان مبتلا به کرونا هستند و دو نفر از متخصصین زنان و زایمان بیمارستان نیز مبتلابه این ویروس شده اند که از دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخواست اعزام متخصص زنان و زایمان  به شهرستان  کرده ایم. 

 معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان بردسکن عنوان کرد: متاسفانه هنوز برخی از مردم  به وجود این ویروس اعتقادی ندارند و ماسک زدن را برای خود یک ضرورت نمی دانند.

امامیان با اشاره به اینکه تنها بیمارستان بردسکن ۹۶ تختخواب دارد گفت: درحال حاضر ۷۸ نفر در ۴ بخش ویژه  به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است و  تنها ۱۸ نفر بیماران غیر کرونایی  در دیگر بخش های بیمارستان بستری می باشند.  

وی بیان کرد: ۸ نفر از بیماران بستری   بدحال   هستند  و به طور میانگین هر روز یک فوتی  به ثبت می رسد.

وی اظهارداشت: درحال حاضر ۴ بخش از بخش های بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است و با توجه به جهشی که این ویروس به خود گرفته است  زمستان سختی را در پیش خواهیم داشت.

 رئیس مرکز بهداشت بردسکن از همکاری نکردن دهیاران و شوراهای اسلامی در روستاها گلایه کرد و گفت:  متاسفانه گزارش از برخی از روستاها به مرکز بهداشت  ارجاع داده می شود که مجالس عروسی و ختم اموات در روستاها برگزار می شود که متاسفانه شوراها و دهیاران از گزارش آن به حوزه ستادی شهرستان امتناع می کنند.

وی گفت: در  بحث ویروس کرونا باید رودربایستی ها را کنار گذاشت و هر کسی که از دستور دادستان و ستاد کرونای شهرستان سرپیچی کرد بلافاصله باید با افراد متخلف  برخورد کرد و به شهرستان گزارش شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.