نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مشکل این است که گاهی برخی از مسؤولان در اجرای رهنمودهای رهبری زاویه پیدا می‌کنند، اگر این مسائل نباشد و همه مسؤولان رهنمودها و دستورالعمل رهبری را گوش دهند تمام مشکلات کشور حل شدنی است.

اگر مسؤولان به رهنمودها و دستورالعمل رهبری گوش دهند تمام مشکلات کشور حل شدنی است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در مراسم مسجد سنگر سلامت، بسیج محلی مقابله با کرونا که در مسجد امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: اجرای طرح مساجد محله محور و اقداماتی از این دست یک تکلیف در حوزه ولایت مداری دارد.نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: یکی از امتیازات مقام معظم رهبری در رهنمودهای ایشان این است که مؤلفه‌ها و سازوکار را مشخص می‌کنند و در راه و روش اجرایی کمک می‌کنند.

وی  بیان کرد: نکته اول رهبری این بود که ابتدا بیماری را تشخیص داده و سپس از توسعه بیماری پیشگیری کنیم، ایشان تأکید کردند که مساجد جایگاه خود را احیا کنند و با ظرفیت مساجد برنامه‌ها شکل بگیرد.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه بسیج جامعه پزشکی همراه با رهنمودها و دستورالعمل‌های رهبری برنامه‌ ویژه‌ای را به عنوان محله‌های مساجد محور تشکیل دادند، بیان کرد: امروز از این حرکت درس می‌گیریم که اگر مسؤولان راهکارهای رهبری را گوش دهند تمام مشکلات کشور حل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی متذکر شد: مشکل این است که گاهی برخی از مسؤولان در اجرای رهنمودهای رهبری زاویه پیدا می‌کنند، اگر این مسائل نباشد و همه مسؤولان رهنمودها و دستورالعمل رهبری را گوش دهند تمام مشکلات کشور حل شدنی است.

وی با اشاره به اینکه زمانی که دچار مشکلاتی مانند ویروس کرونا می‌شویم تنها با یک نهاد مسؤول نمی‌توانیم مشکلات را حل کنیم، گفت: امروز تمام نیروهای انقلابی و مردم پای کار آمده‌اند، بسیج محلات نیز راهبر و مجری این طرح است، امیدواریم بتوانیم این مشکل را از سر راه برداریم.

آیت‌الله علم‌الهدی ضمن تشکر از کسانی که با اخلاص در این طرح فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: رهبری در ابتدای رهنمودها و دستورالعمل‌هایشان به دعا و مناجات با خداوند متعال تأکید کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: باید توجه داشته باشید که تنها با دعا کردن و از خدا خواستن مشکلی حل نمی‌شود، باید همراه اقدام با نیت خالص دعا کنیم تا دعایمان مستجاب شود.

وی  عنوان کرد: عزیزان باید این اقدام را بسیار مفید را جهاد فی سبیل الله بدانند و در این راه اخلاص داشته باشند تا بنده محبوب خدا شوند، زیرا دعای بنده محبوب خدا مستجاب می‌شود.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه رمز عملیات این طرح «یا علی ابن موسی الرضا» است، بیان کرد: امیدواریم خلوص نیت تمام دست‌اندرکاران ذخیره آخرت‌شان شود.

گفتنی است؛ رزمایش مسجد سنگر سلامت، بسیج محلی مقابله با کرونا به عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نام گذاری شده و شعار این طرح «همه با هم بسیج می‌شویم تا کرونا را شکست دهیم» است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.