مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: ۴۰ شهرک صنعتی در حال بهره برداری در سطح استان وجود دارد که بخش عمده ای از زنجیره تامین، تولید و عرضه کالا را بر عهده دارند.

۴۰ شهرک صنعتی در حال بهره برداری در  خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی ، رضا شجاعی با اشاره به محورهای مطرح شده در دیدار با بهزاد ، معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای استان گفت : تعریف ظرفیتهای جدید همکاری شرکت شهرکهای صنعتی با سازمان همیاری ، توافق بر انجام همکاری در حوزه خرید خدمات و ساماندهی تجهیزات مورد نیاز این مجموعه است .
وی افزود: همچنین با توجه به پتانسیل های سازمان همیاری در حوزه بازرگانی داخلی و خارجی، انجام عملیات کارگزاری صادرات و واردات کالاها و اقلام مورد نیاز واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان نیز مورد توجه قرار خواهدگرفت.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی  با اشاره به موضوع اجرا و سرمایه گذاری در طرح تصفیه پساب های واحدهای صنعتی، افزود : ارائه همکاریهای مشاوره ای به واحدهای صنایع کوچک و صنفی صنعتی در توسعه تجارت خارجی در راستای تحقق جهش تولید، رفع مشکلات منابع انسانی برای واحدهای صنعتی، اجرا و پیاده سازی طرح های عمرانی و ابنیه ضروری شهرکهای صنعتی نیز از جمله موضوعاتی است که می توان با همکاری سازمان همیاری صورت پذیرد.
وی خاطر نشان کرد: همچنین مقررشد تفاهم نامه ای به منظور همکاریهای مشترک بین شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی و سازمان همیاری استان در حوزه اجرای برنامه ها و طرح های اقتصادی و همچنین پشتیبانی و خدماتی منعقد شود.
شجاعی تصریح کرد: ۴۰ شهرک صنعتی در حال بهره برداری در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد که بخش عمده ای از زنجیره تامین، تولید و عرضه کالا را بر عهده دارند و قطعاً ایجاد زمینه ها برای همکاریهای مشترک بین شرکت شهرک های صنعتی و سازمان همیاری شهرداری های استان فصل جدیدی از روابط را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.