معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از انتشار فراخوان جشنواره ملی ترویج فرهنگ نماز با رویکرد تولیدات مجازی و دریافت آن از سراسر کشور خبر داد.

جشنواره ملی ترویج فرهنگ نماز در خراسان رضوی فراخوان داد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمدتقی کاظمی نسب گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا نخستین جشنواره ملی ترویج فرهنگ نماز با همکاری ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، شهرداری مشهد، ستاد هماهنگی و نظارت بر کانونهای فرهنگی و هنری خراسان رضوی، موسسه چندمنظوره فرهنگی - هنری رسالت فضل به صورت مجازی در سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: تولید کلیپهای تصویری برای این جشنواره باید پیرامون موضوعات "نماز و سیره پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع)"، "پیام‌های رهبر معظم انقلاب به اجلاس سراسری نماز"، "آشنایی با آداب و اسرار نماز"، "نماز و تشکر از نعمتهای الهی"، "نماز و استعانت از خداوند"، "نماز و عاشورا و شهدا"، "تمثیل‌های نماز در قرآن و احادیث" و "پیوند نماز خانه مدرسه و مسجد" و برای استفاده مقطع سنی کودکان، نوجوانان و جوانان باشد.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: حداکثر زمان کلیپ سه دقیقه تعیین شده و تولیدات در دو بخش حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای از سوی داوران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی ترویج فرهنگ نماز در خراسان رضوی ۳۰ بهمن ماه امسال و زمان برگزاری مراسم پایانی آن اسفندماه امسال خواهد بود.

حجت الاسلام کاظمی نسب افزود: علاقه‌مندان می‌توانند کلیپ‌های تولید شده خود را از طریق فضای مجازی با شماره ۰۹۰۵۹۱۳۳۰۰۲ یا با همین شماره از طریق پیام‌رسان‌های سروش، بله، گپ، ایتا و واتساپ ارسال کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.