معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در شرایط شیوع بیماری کرونا به منظور حفظ سلامتی دانشجویان آموزش‌ها از حالت کلاسیک خارج شده و به سوی آموزش الکترونیک تغییر مسیر داده است.

کلاس‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد الکترونیکی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، دکتر فریبرز ثمینی افزود: در جلسات متعدد وبیناری معاونان آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور تصمیم براین شد که بیشتر دروس تئوری به صورت مجازی ارائه شود و بستر لازم برای این کار نیز در دانشگاه علوم پزشکی مشهد فراهم است.

وی ادامه داد: برای دروس عملی نیز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و موازین بهداشتی از روش های حضوری استفاده می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برای امتحانات نیز سعی بر این است امتحانات درس‌های عملی به صورت حضوری و درس‌های تئوری نیز به صورت مجازی برگزار شود.

وی افزود: شروع سال تحصیلی فرصت مغتنمی است که دانشگاهیان با تکیه بر ارزش‌های والای اسلامی، علمی و اخلاقی همچون همیشه بر قله های علم و عمل بدرخشند.

دکتر ثمینی ادامه داد: رسالت دانشگاه فراهم کردن بستر مناسب و بهینه کردن فرآیند تولید علم، تربیت متخصصان و افراد کارآمد و متعهد است.

وی گفت: افزایش سرمایه‌های اجتماعی و تعالی اخلاق با شناخت دقیق فرآیندها و گذر صحیح از مسیر آموزشی و پژوهشی مهمترین رسالت دانشگاه ها محسوب می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در مسیر تربیت متخصص از موفقیت‌های چشمگیر برخوردار است.

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: کسب رتبه‌های برتر در کشور در حوزه آموزش و پژوهش از افتخارات این دانشگاه است علاوه براین باید برای مرجعیت علمی و رسیدن به دانشگاه نسل سوم تلاش‌های بسیار انجام شود.  

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.