نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نیشابور گفت: آنهایی که گفتند در بورس حضور پیدا کنید نباید دیواری می‌ساختند که فونداسیون نداشته باشد و پشت مردم را خالی کنند.

دولت نباید پشت مردم را در بورس خالی می‌کرد

به گزارش قدس آنلاین، علی نیکزادبا حضور در نیشابور با بیان اینکه صفر تا صد اتفاقات امروز بورس در دست دولت بوده است، اظهار کرد: آنهایی که گفتند در بورس حضور پیدا کنید نباید دیواری می‌ساختند که فونداسیون نداشته باشد و پشت مردم را خالی کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس در جهت کمک به بهتر شدن شرایط بورس وارد عمل شده تا بتوان کمی شرایط را سامان داد؛ البته واقعیت این است که نباید چنین اتفاقی می‌افتاد و مسئولین امر به جای آنکه مردم را از این کار باز دارند برعکس مردم را تشویق می‌کردند تا حضور پیدا کنند و این اقدام غلطی بود.

وی با اشاره به تحریم‌ها بیان کرد: اگر می‌خواهیم عزتمندانه زندگی کنیم و بخواهیم به عنوان یک حاکمیت و حکمرانی سوم به غیر از شرق و غرب داشته باشیم باید روی پای خود بایستیم.

نیکزاد با اشاره به تولید بنزین در کشور بیان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا، پالایشگاه خلیج فارس را ساخت تا بتوانیم روزانه ۱۱۰ میلیون لیتر بنزین تولید کنیم. مصرف روزانه بنزین کشور ۷۴ میلیون لیتر است و این اقدام قرارگاه موجب خودکفایی ما شد و تحریم‌ها عملاً بی اثر شد.

وی گفت: آمریکا برای رفع تحریم‌ها کاری نمی‌کند و اگر ما ده‌ها اقدام مانند خاتم الانبیا را در کشور انجام می‌دادیم امروز وضعیت کشور اینگونه نبود.

این نماینده مجلس اظهار کرد: اینکه فکر کنند تحریم‌ها را بردارند و ایرانی جماعت کار نکند و اقدام جهادی نباشد کارها پیش می‌رود، فکر بیخودی است.

منبع:مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.