شایعات جدید حاکی از آن است که اولین آیفون تاشو اپل در سال 2022 با iPad mini عرضه می شود.

اولین آیفون تاشو اپل در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، شرکت اپل قصد دارد سامسونگ را با گوشی هوشمند تاشو خود در سال 2022 به چالش دعوت کند. گزارش های جدید ادعا می کند که اپل چهار مدل جدید آیفون را نیز در سال 2021 راه اندازی خواهد کرد و این دستگاه ها از چیپ ست های جدید و ویژگی های پیشرفته دوربین بهره مند خواهند شد ، اما طراحی آنها به همان شکل باقی خواهد ماند.

سامسونگ و هوآوی در حال حاضر در حال معرفی نسل دوم گوشی های هوشمند تاشو خود هستند، با این وجود به نظر می رسد اپل قبل از ورود این بخش با فناوری جدیدی منتظر بلوغ خود در این عرصه است و در مورد اولین آیفون تاشو آن نیز همین مورد صدق می کند. گزارش ها ادعا می کند که اپل بعد از راه اندازی آیفون تاشو خود ، تولید iPad mini را متوقف خواهد کرد.

شایعات اولین آیفون تاشو اپل که در سال 2022 عرضه می شود

این گزارش همچنین خاطر نشان می کند که اپل قبلاً  آزمایش صفحه های تاشو برای نسل بعدی آیفون را آغاز کرده است. مشخص نیست که آیا اپل برای اولین آیفون تاشو خود یک طرح تاشو به سمت داخل را طراحی می کند یا یک طرح تاشو به سمت خارج و این تاخیر می تواند به دلیل عدم وجود صفحه های تاشو موجود در بازار باشد که قابلیت اطمینان و دوام را ارائه نمی دهند.



اپل برنامه خود را برای راه اندازی دستگاه تاشو با ثبت اختراع ثبت شده در فوریه سال گذشته نشان داده بود. این حق ثبت اختراع صفحه ای را نشان می دهد که می تواند سه لایه باز و بسته شود و می تواند به عنوان تبلت یا گوشی هوشمند مورد استفاده قرار گیرد. این گزارش همچنین ادعا می کند که اپل به صفحه های تاشو ساخته شده توسط سامسونگ علاقه مند است و این شرکت کره ای می تواند به تامین کننده انحصاری صفحه نمایش برای اولین آیفون تاشو تبدیل شود.

اپل همیشه اولین شرکتی نیست که با فناوری جدید وارد بازار می شود و فقط در سال جاری 5G به آیفون ها اضافه شد و تنها با انتشار iOS 14 از ویجت ها پشتیبانی شد، با عجله نکردن در ورود به بازار گوشی های تاشو ، اپل می خواهد از ابتلا به سرنوشت اولین Galaxy Fold سامسونگ جلوگیری کند و دلیل دیگر می تواند کمبود صفحه نمایش در دسترس به اندازه کافی برای یک محصول در بازار انبوه باشد.



همچنین گفته می شود که کورنینگ در حال کار بر روی صفحات تاشویی است که با نمایشگر شیشه ای بسیار نازک سامسونگ رقابت خواهد کرد. مینگ چی کو، تحلیل گر معروف فناوری، اخیراً گفته بود که اپل در سال 2021 چهار مدل آیفون 13 با طراحی مشابه و دوربین فوق العاده زاویه باز به روز شده را منتشر خواهد کرد.

قیمت و در دسترس بودن احتمالی آیفون تاشو اپل

اطلاعات جدید این ادعا را تکرار می کند و نشان می دهد که اولین آیفون تاشو حداقل تا نوامبر 2022 وارد بازار نمی شود، همچنین نشان می دهد که احتمالا قیمت اولین آیفون تاشو اپل 1499 دلار است و گفته می شود این دستگاه از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.