اردوی آماده سازی تیم ملی ایران برای بازی با ازبکستان از امروز در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده است.

تصمیم مهم سرمربی تیم ملی برای بازی با ترکمنستان

تیم ملی در روزهای ۲ و ۷ فروردین باید به مصاف تیم ملی ترکمنستان برود. این بازی در چارچوب مقدماتی جام جهانی پیش رو برگزار می‌شود. امیر قلعه نویی به همین بهانه ۲۹ بازیکن را به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت کرده است. یکی از نکات جالب لیست امیر قلعه نویی قلم قرمز به روی نام شهریار مغانلو است. مهاجم تیم سپاهان که در بازی با قطر به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد اما نتوانست نتیجه را تغییر دهد.

بعد از بازی‌های جام ملت‌های آسیا به امیر قلعه نویی انتقاد شد چرا در لحظاتی که تیم ملی در برابر قطر نیاز به گل داشت، شهریار مغانلو را وارد زمین کرد، در حالی که بازیکنان چون مهدی قایدی بهتر می‌توانستند به تیم ملی کمک کنند. اگر چه سرمربی تیم ملی و دستیار او سعید الهویی در برابر انتقادات فنی موضع گرفتند اما لیست جدید تیم ملی نشان می‌دهد، سرمربی تیم ملی تصمیمات مهمی را برای آینده تیم ملی گرفته است و آنها را در بازی با ترکمنستان که بازی پیش رو تیم ملی است، اجرایی خواهد کرد. به واقع این تصمیمات نشان می‌دهد که گوش امیر قلعه نویی به انتقادات صورت گرفته بر خلاف تصور بدهکار بوده است.

مهاجمانی که اخیرا به اردوی تیم ملی دعوت شده اند عبارتند از :  مهدی طارمی، جواد آقایی‌پور، سردار آزمون، محمدرضا آزادی و سعید سحرخیزان. این‌ها نشان می‌دهد تیم ملی قصد دارد، روی زمین فوتبال بازی کند و به سانتر از کناره‌ها و گلزنی مهاجمانی چون شهریار مغانلو نمی‌خواهد بسنده کند. این همان انتقادی بود که به بازی تیم ملی در مصاف با قطر شده بود.

منبع: خبر ورزشی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.