نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: باتوجه به اعتقاد راسخ ایمانی وعقیده به وعده الهی که دوره زمامداری زورگویان بر جهان تمام خواهد شد و مستضعفان دنیا مدیریت را بدست خواهند گرفت، لازم است که انسجام و اتحاد ملی و اسلامی خود را تقویت کنیم.

برای تحقق دولت عدل جهانی باید امتی صالح و پرتلاش باشیم

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص باور شیعه مبنی بر تحقق وعده الهی و تشکیل دولت عدل مهدوی و همچنین عوامل زمینه ساز آن اظهار کرد: اساسا فلسفه مهدویت و ماهیت اعتقاد راسخی به نام تحقق دولت عدل  جهانی به رهبری مهدی موعود(عج) این است که باید بکوشیم امتی صالح و مصلح و روشنگر و پرتلاش باشیم.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به امامت معمار کبیر انقلاب و پس از آن رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب و نیز حمایت های همه جانبه و گسترده مراجع عظام تقلید و علما و حمایت ها و فداکاری های ملت عزیر، باعث شد که روح امیدی در کالبد مستضعفان و مظلومان جهان دمیده شود. آنها به این باور رسیدند که می توان در مقابل دولتهای زورگوی جهان ایستاد و شاخ قدرتهای شیطانی را شکست.

وی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ابرقدرت شرق جهان به نام اتحاد جماهیر شوروی، دچار اضمحلال و فروپاشی شد. اکنون ابرقدرت غربی به رهبری آمریکا نیز دچار آسیب جدی گردیده است. این موضوع بذر امید در دل محرومان و مظلومان عالم می کارد که می توان با پافشاری بر حق و حقیقت و عدم ترس از تهدیدات دشمن می توان حکومتی عادلانه بوجود آورد و در سایه این حکومت، حقوق تضییع شده محرومان و مستمندان به آنها بازگردد. حکومت عادلانه به باور ما پس از ظهور منجی عالم بشریت در دنیا گسترده خواهد شد اما انقلاب اسلامی ایران می تواند زمینه های این حکومت را فراهم آورد.

آیت الله حسینی خراسانی تصریح کرد: متاسفانه مدتی است که در پی اتحاد شوم قدرتهای شیطانی و با شیطنت و مدیریت آمریکا، روابط سیاسی بین رژیم اشغالگر قدس و برخی کشورهای به ظاهر اسلامی درحال شکل گرفتن است. در این میان، برخی از ضعف ها و ابراز سستی ها از ناحیه تعدادی از مسولان در نظام جمهوری اسلامی جای تعجب است.

وی با بیان اینکه باید مراقب فعالیت افراد نفوذی در بدنه انقلاب باشیم، بیان داشت: تلاش سنجیده ومرموز و پنهانی برخی از عوامل نفوذی دشمن در دستگاه ها و بدنه مجموعه های انقلابی و اسلامی شرایطی بوجود آورده که عواطف انقلابی و احساسات ملت عزیز ایران را خدشه دار نموده است.

وی افزود: اکنون بین مسئولان بگومگوهای سیاسی در جریان است و اعتماد بین ملت و دولت دچار آسیب و ضعف شده و گروه هایی از مردم در صداقت برخی از مسئولان دچار شک و تردید شده اند. این موضوع مقداری جای نگرانی بوجود آورده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: باتوجه به اعتقاد راسخ ایمانی و برخورداری از روح سرشار از ایمان و امید به آینده درخشان و عقیده به وعده الهی که دوره مدیریت زورگویان بر جهان تمام خواهد شد و مستضعفان دنیا مدیریت را بدست خواهند گرفت، لازم است که انسجام و اتحاد ملی و اسلامی خود را تقویت کنیم.

وی تاکید کرد: دولت باید به وظیفه ذاتی خود که خدمت به ملت است بیش از پیش پایبند باشد. ملت نیز مانند گذشته باید از دولت حمایت های همه جانبه ای داشته باشد. دولت و ملت باید دست در دست هم و یکپارچه و یکصدا پشت سر رهبری نظام حرکت کنند تا روز موعود به لطف الهی زودتر فرا رسد. به قول قرآن " إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیداً وَ نَراهُ قَرِیباً" ما وعده الهی را نزدیک می بینیم هرچند که دیگران آن روز را دور بپندارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.