مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در نخستین روز از اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت فعالیت بعد از ساعت ۱۸، سه هزار و ۱۰۰ تذکر و اخطار کتبی به صنوف متخلف داده شد.

بیش از سه هزار واحد صنفی متخلف در مشهد تذکر گرفتند

به گزارش قدس آنلاین، امیر دلداری مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: همزمان با نخستین روز از اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ۱۰ گروه مشترک بازرسی شامل نمایندگان اتاق اصناف مشهد، اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، کارشناسان بهداشت مناطق پنجگانه مشهد، تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت تشکیل و نظارت بر صنوف را انجام دادند.
او افزود: در روز نخست از اجرای این مصوبه بازرسان به دادن تذکر و اخطار کتبی به صنوف متخلف اکتفا کردند، اما از آنجا که تذکرات لازم داده و اطلاع رسانی جامع پیرامون این مصوبه انجام شده است، از امروز بازرسان، واحدهای صنفی متخلف را بدون اغماض، پلمب می‌کنند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ادامه داد: اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم است و اجرای آن توسط صاحبان صنوف اجباری است.
دلداری ادامه داد: مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت فعالیت مشاغل غیرضرور از ساعت ۱۸ به بعد، شامل مشاغل گروه ۲ می‌شود، اما مشاغل گروه ۳ و ۴ که ممنوعیت فعالیت آن‌ها طبق مصوبه قبلی ستاد ملی مقابله با کرونا تا ۲۴ آبان ماه است در صورتی که این ممنوعیت از سوی ستاد مزبور بعد از این تاریخ برای آن‌ها تمدید شود همچنان ممنوعیت فعالیت خواهند داشت و در صورت تمدید نشدن، محدودیت فعالیت برای آن‌ها نیز تا ساعت ۱۸ خواهد بود.
او تصریح کرد: در نخستین روز از اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، اغلب صنوف مشمول این مصوبه در مشهد بعد از ساعت ۱۸ تعطیل بودند و توانستند رضایت نسبی مسئولان را جلب کنند.

منبع:  باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.